Wyniki konkursu

Oto nadszedł dzień wyników. Wybrać zwycięzców nie było mi łatwo. Oj, nie było. Siedziałam i uparcie czytałam Wasze prace. Gdy już myślałam, że wybrałam zwycięzcę rozmyślałam się. W końcu rozbolała mnie głowa od myśli typu: „O, to jest fajne, naprawdę fajne…. Nie, to lepsze, o wiele lepsze…”. Można powiedzieć, że zawróciliście mi w głowie ;) Dobra, dobra, nie będę Was przynudzać swoją gadaniną, bo wiem, że jest ona Wam zbędna ;)
A TERAZ FANFARY!
„Dziewczyna o szklanych stopach” wędruje do:
Jasmine
„Zawsze przy mnie stój” wędruje do:
Sophie
Dziewczyny, po prostu mnie urzekłyście. Czytałam Wasze prace z otwartą buzią i myślałam: „Czemu one jeszcze nie wydały tych książek?!”
Wysłałam już Wam maile i czekam na odpowiedź :)

24 komentarze:

  1. Szkoda, że nie spodobały się moje wiersze z ilustracjami. Oczywiście gratuluję dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mogłabyś umieścić ich odpowiedzi? Jestem bardzo ciekawa tego co napisały :)

      Usuń
    2. Ja bym wolała nie, bo kiedyś może to wydam. :D Z naciskiem na kiedyś. ^^

      Usuń
    3. Szkoda :( A można przynajmniej wiedzieć gatunek? Mam wielką nadzieję, że to kiedyś będzie w przeciągu kliku lat :) Tak, więc życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Dziękuję! <3 Bardzo się cieszę i gratuluję drugiej zwyciężczyni! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że nie brałam udziału w konkursie z całego serce gratuluję zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ^^ Gratuluję wspaniałych nagród ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję! Gratuluję Sophie:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...