Konkursik :)


Oto całkiem niespodziewany konkurs!

Do wygrania: „Zawsze przy mnie stój”- Carolyn Jess-Cooker i

„Dziewczyna o szklanych stopach”- Ali Shaw!

Kilka zasad:

1.       Organizatorką konkursu jestem ja, czyli autorka bloga My Little Library.

2.       Konkurs trwa od 21 października do 24 listopada.

3.       Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu czterech dni od zakończenia konkursu.

4.       Na adres do wysyłki nagrody czekam siedem dni od ogłoszenia wyników, potem wyłonię następnego zwycięzcę.

5.       W konkursie mogą brać udział tylko osoby mieszkające na terenie Polski.

6.       Byłoby mi miło gdybyś polubił/ polubiła My Little Library na facebooku, ale nie jest to konieczne.

7.       Prosiłabym, żeby podlinkowany banerek konkursu znalazł się na Waszych blogach (oczywiście jeżeli je posiadacie )

8.       Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać zadanie konkursowe:

·         Jeśli miałbyś/miałabyś okazję wydać swoją książkę to o czym by ona była? Jeśli piszesz już jakąś to możesz (ale oczywiście nie musisz :)) wysłać fragment mający nie więcej niż dwie strony A4.

LUB

·          Dla tych, którym pisanie o książce jest nie w smak przygotowałam inne zadanie. Stwórzcie swoją wymarzoną okładkę. Taką, którą chcielibyście zobaczyć w księgarniach. Może to być mieszanka okładek, które już powstały. Forma dowolna. Rysujcie, wklejajcie, malujcie. Wiem, że dużo osób ma talent do grafiki komputerowej, więc oczywiście nie zabraniam im go wykorzystać ;)

Prace proszę wysyłać na mój e-mail: g_gumciobook@onet.pl [Tytuł maila: Konkurs. Podajcie również swój nick, adres bloga (jeżeli posiadasz) i tytuł książki, którą chciałbyś/chciałabyś przygarnąć.] lub jeśli wolicie w komentarzu (dotyczy pierwszego zadania i prosiłabym wtedy również podać swój e-mail i oczywiście książkę, po którą się zgłaszacie).

Ale to wszystko pogmatwane. Sama się nie kapuję w tym regulaminie, ale mam nadzieję, że Wam się to uda :).

A oto banerek. Wielkie dzięki dla Julie Wellings, która poświęciła swój czas na zrobienie mi tego cuda :)

 
Liczę na Waszą kreatywność i już nie mogę się doczekać pomysłowych prac :) Powodzenia!

32 komentarze:

  1. Bardzo fajny konkursik:) Pomyślę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc tak - książkę już wydaję. Ale mam podpisaną umowę i nie mogę dawać jej fragmentów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale przynajmnije możesz się pochwalić o czym jest :)

      Usuń
  3. Ostatnio spontatnicznie zadałam chłopakowi pytanie "I co, myślisz, że kiedyś uda mi się napisać własną książkę?". Od tamtego momentu zaczęłam się poważniej zastanawiać nad tym, czy by nie spróbować swoich sił. Ale przecież najpierw trzeba mieć pomysł o czym w ogóle pisać? W głowie rozwijają mi się aktualnie dwa pomysły związane z jedną z moich pasji, a mianowicie z hip-hopem. Pierwsza idea to powieść o dziewczynie rapera, a druga zrodzona z inspiracji mojego kumpla, który nagrywa film o warszawskim hip-hopie, żeby napisać również książkę w tym temacie.. ;) A czy mi się uda coś stworzyć? Pożyjemy, zobaczymy.. ;)

    E-mail: natasha289@wp.pl
    Bloga obserwuje, na fb lubię, a bannerek do zakładki konkursy dodam niezwłocznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po którą książeczkę się zgłaszasz?

      Usuń
    2. Wiedziałam, że o czymś zapomniałam! :) Zgłaszam się po "Zawsze przy mnie stój" :)

      Usuń
  4. Pomyślę, to się zgłoszę. A banner już wstawiam może ktoś się zgłosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym bardzo wziąć udział w konkursie ale mam problem ze wstawieniem baneru. Jak to się robi ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu wchodzę na Układ i dodaje gażet(zdjęcie) i tam link kopiuje i wstawiam obrazek (ja najpier sobie go zapisuje, potem "z twojego komputera" i "przeszukaj"). Zapewne napisałam to tak, że nikt nie zrozumie :) Nie jestem odpowiednią osobą do tłumaczenia tego, bo ja sama mam problemy z takimi rzeczami.

      Usuń
  6. Tak poświęciłam 15 minut. Uła, ale się namęczyłam.:D Oczywiście to o osobach z grafiką komputerową, to o mnie? Oczywiście zrobię coś na photoshopie i podeślę>:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała napisać swoją własną książkę zdecydowanie utrzymałabym ją w tematyce fantasty. Napisałabym o dziewczynie, która pewnego dnia odkrywa u siebie magiczne umiejętności, z początku jest przerażona, ale powoli zaczyna się przyzwyczajać. Potem jej sytuacja zaczęłaby się lekko komplikować... W to wszystko wplotłabym tajemnicze sny i może jakieś powiązania z fotografią. Kiedyś zaczęłam coś takiego pisać, część ujrzała nawet światło dzienne, ale tylko przez pewien czas. ;P

    obserwuję i dodałam banner
    suzi443@gmail.com
    zgłaszam się po "Dziewczynę o szklanych stopach" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym mogła wydać własną książkę (co jest mało prawdopodobne, ale pomarzyć zawsze można :)) to wydałabym tą, o której ostatnio często myślę i zamierzam zacząć coś pisać, ale zawsze brakuje czasu. Opowiadałaby ona o pewnej dziewczynie, która przyjeżdża na wakacje do swojego ojca. Posiadłość, w której on mieszka należała przez wiele lat do ich rodziny i właśnie tam toczyłaby się cała akcja. Od przyjazdu główna bohaterka zaczyna mieć dziwaczne sny, w których pojawia się tajemnicza dziewczyna. Od niej dowiaduje się o swojej zdolności podróżowania w czasie. Jak się później okazuje, musi ona ocalić w przeszłości swoją rodzinę, a dokładniej pewnego kuzyna przed śmiercią. Jak na razie ten pomysł nie jest dopracowany, pewnie wiele będę zmieniać, ale spróbuję coś napisać, bo właśnie wtedy cała historia zaczyna układać mi się w głowie.
    Baner już wstawiłam ;)
    mail: decode.books4@gmail.com
    Zgłaszam się po "Zawsze przy mnie stój" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy konkurs i świetne książki do wygrania. Pomyślę nad udziałem, a póki co życzę wszystkim innym szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja książka- hmm, chciałabym stworzyć coś obyczajowo-przygodowo-romantycznego-hororowatego. Wiem że to dziwnie brzmi ale , połączyć te gatunki to byłoby wyzwanie z którym chciałabym się zmierzyć, ale czy mi się uda~kto to wie? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny konkurs i super nagrody. Mam już obie książki, więc życzę innym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Konkurs bardzo ciekawy, a nagrody wspaniałe! Niestety wena mnie opuściła, a jeżeli jakaś jest, to ląduje w zeszycie języka polskiego...
    Mimo wszystko życzę powodzenia wszystkim chętnym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny konkurs, jeśli tylko wena mnie nie opuści, na pewno coś stworzę... ;)
    Obserwuję już od dawna, banerek oczywiście zaraz dodam :)
    izaolen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy potrafiłabym napisać książkę, ale jeżeli już miałabym o czymś pisać byłaby to książka z elementami autobiograficznymi. Historia zamkniętej w sobie, chorej na łuszczycę dziewczyny, której życie kręci się w okół pracy i pomocy rodzicom w gospodarstwie rolnym. Dziewczyna nie mając życia miłosnego, ucieka w świat książek, marzeń i religii. Pewnego dnia wszystko w jej świecie się zmienia. Pojawia się ON. Wydawać by się mogło, że teraz to już musi być historia z hapy end'em jednak szczęście dziewczyny mąci jej chorobliwa zazdrość.

    mój mail: yllla@interia.pl
    wybieram nagrodę: żadnej nie czytałam, obie mi się podobają, z każdej się ucieszę

    banerek zaraz wklejam na bloga http://yllla-cowgowiepiszczy.blogspot.com/ w zakładce konkursy

    OdpowiedzUsuń
  15. wysłany fragment, mam nadzieję, że się spodoba. ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia wszystkim, którzy startują w konkursie. miałam okazję poznać obie książki i jest o co walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym wydać książkę lub opowiadania z literatury kobiecej lub kryminał. Fragment mojej "twórczości" wyślę Ci jutro na maila :)
    Walczę o „Zawsze przy mnie stój”- Carolyn Jess-Cooker :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Poważnie zadania zleciałaś :P sama nie biorę udziału, ale trzymam za wszystkich kciuki! i niech zwycięży najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Opis i fragmencik wysłany :] Swoją drogą, ciekawy blog ^^ Dodaję do obserwowanych ;)
    Zapraszam do siebie! U mnie też trwa konkurs ;) [http://zanim-zajdzie-slonce.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-wyobraznia_2.html]

    OdpowiedzUsuń
  20. Fragment wysłany :) marta_kusz@wp.pl
    Staję w kolejce po "Dziewczynę o szklanych stopach” Ali Shaw - bo druga książka już czytana i na półce. Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie książki mam w swojej biblioteczce, Zawsze przy mnie stój jest niesamowita, a Dziewczyna o szklanych stopach czeka w kolejce na przeczytanie :). Ja tymczasem zapraszam do siebie, jutro ostatni dzień zgłaszania się! :)
    http://www.dzosefinn.blogspot.com/2012/10/1-sze-urodziny-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie wysłałam moją kolejną pracę na konkurs. Miłego czytania :)
    Baner już jakiś czas temu dorzucony został do mego bloga.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do konkursu! Mój email to: karolina.j516@gmail.com
    Baner znajduje się już na moim blogu http://zaczytanawksiazkach.blogspot.com/
    Chciałabym przygarnąć "Zawsze przy mnie stój"
    Oto moja odpowiedź:
    Kiedyś moja mama bardzo się dziwiła, że skoro kocham czytać książki, to nie pragnę zostać pisarką. Zawsze myślałam, i do tej pory tak myślę, że nie umiałabym stworzyć tak wspaniałej historii, z którymi praktycznie za każdym razem się spotykam. Nigdy nie zastanawiałam się nad pisaniem książki, bo nie wiem czy to dla mnie, ale nie mówię nie. Całe życie przede mną, więc wszystko może się zdarzyć. Jeśli miałabym jakąś napisać to byłaby to historia fantasy, może paranormal gdyż takie gatunki najchętniej i najczęściej czytam. Obawiałabym się, że powieść obyczajowa, która wyszłaby z pod mojego pióra byłaby nijaka i nie miałaby "tego czegoś", więc wolałabym stworzyć jakąś niesamowitą historię nie z tego świata;)
    Mam nadzieję, że mimo iż zgłaszam się pod koniec konkursu, to będę brana pod uwagę;)
    Pozdrawiam
    Ciarolka

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się po "Zawsze przy mnie stój"
    Gdybym sama miała napisać książkę, myślę, a właściwie jestem pewna,że musiałaby być to historia autentyczna. Interesuję się II wojną światową, więc pewnie próbowałabym znaleźć osobę związaną z tamtym okresem i przedstawić jej losy. Starałabym się poruszyć niebo i ziemie,aby doskonale oddać klimat tamtych lat.Ale jestem przekonana,że nigdy się na ten czyn nie odważę,gdyż za bardzo szanuję ludzi żyjących w tych czasach, broniących swojej ojczyzny.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się! Wszystko na maila wysłałam. :3

    OdpowiedzUsuń

  26. Gdybym miała okazję wydać własną książkę, to myślę, że byłaby to w stu procentach fantastyka. A dokładniej paranormal romance.
    Historia o miłości, która nie miała prawa się wydarzyć.
    Ona, czarownica, nie znająca prawdy o swoim pochodzeniu. On, tajemniczy i nieziemsko przystojny, skrywający swą twarz przed resztą świata. Kiedy spotykają się po raz pierwszy, ona zauważa w nim to, czego nikt inny nie miał prawa zobaczyć, to czego nikt inny nie widział od wieków. On, rozpoznaje w niej miłość, którą dawno temu stracił. Łączy ich więcej, niż by chcieli. Wiedza, którą posiada, na temat jej pochodzenia, sprawia, że połączy ich coś więcej niż początkowo zakładali. Sprawy się komplikują, gdy na jaw wychodzą jego głęboko skrywane tajemnice. Rozum każe jej uciekać, lecz serce każe zostać, nawet jeśli miałaby za to przypłacić życiem.

    Łudzę się, że ta historia jest w jakiś sposób oryginalna, szczególnie, że w gatunku paranormal romance wiele książek o podobnej tematyce już powstało.

    e-mail: nadolna006@o2.pl
    książka: "Zawsze przy mnie stój"

    OdpowiedzUsuń
  27. Również się zgłaszam, a moją odpowiedź przesłałam na e-maila:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział!
    e-mail: aniakijo@o2.pl
    Obserwuję jako Enia Santos
    Zaczęłam już pisać kilka książek, głównie fantastykę. Moja historia nosi mało oryginalny tytuł: "Droga". Jest też trochę przygodowa. Poniżej jest fragment, jest to tylko część i nie początek, ale mam nadzieję, że się spodoba:

    Nadmierna ciekawość, była to jedna z wad Rave, zawsze była głodna wiedzy i tym razem też nie mogła odpuścić. Tą niejasną obietnicą ją skusiły. Miała zatęsknić, ale nie było to proste, skoro nie czuła takiego uczucia. Próbowała, ale na niewiele jej się to zdało. "Musisz naprawdę zatęsknić"- podpowiedziała Poważna. OK, ale tego akurat Rave się domyśliła. Super rada, nie ma co, ale za czym tu tęsknić. Z pomocą przyszedł jej Pewny siebie: "Pomyśl o tym, jakim fajnym uczuciem była ucieczka od Julie, czy tego nie chciałabyś powtórzyć?" Oczywiście, że chciała, za tym mogła zatęsknić. Zrobiła więc to o co ja prosiły, zacisnęła powieki i skupiła się na tym jednym uczuciu i myślała tylko o tym jakie to byłoby fantastyczne żyć w świecie, w którym nie istnieja tacy wredni ludzie. Udało jej się, ale tym razem było trochę inaczej, nie pojawiła się na gałęzi innego drzewa, np na tej, na której powieszono Jacoba. Wzdrygnęła się na samą myśl o takiej możliwości. W sumie to była wciąż w tym samym miejscu, ale wszystko wydało jej się nagle dużo większe, po chwili uświadomiła sobie, że to przecież ona zmalała. Nie było też nigdzie indziej jej ludzkiej postaci, przez chwilę przyszła jej do głowy straszna myśl, że może przez to nie powróci do swojego ciała, ale na szczęście i tym razem posągi wybiły jej to z głowy. "Szybko się uczy"- zauważył z uznaniem Pewny siebie. Gdyby nie to, że jej twarz, czy raczej głowę porastały pióra, to zarumieniłaby się...

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...