BIG Stosik 6


Dziś mój ukochany stosik, który zbierałam przez pewien czas :) Chciałabym wszystkie te książki przeczytać w jeden dzień, szkoda tylko, że to niewykonalne :)
 
 
Z wymiany
Od góry:
1. „Eve”- Anna Carey- wymiana z Isztar
2. „Dotyk ciemności”- Karen Chance- wymiana z Tristezzą
3. „Deklaracja”- Emma Malley- wymiana z Julią Wellings
4. „Niemożliwe”- Nancy Werlin- j.w.
5. „Wschodzący księżyc”- Keri Arthur- wymiana na LC z Gabrielą
6. „Nevermore: Kruk”- Kelly Creagh- wymiana z bsz
7. „Ognista”- Sophie Jordan- wymiana z Talą
 
Zakup własny
Od góry:
1. „Płatki na wietrze”- Virginia C. Andrews
2. „Pretty Little Liars. Kłamczuchy”- Sara Shepard
3. „Zawsze przy mnie stój”- Carolyn Jess-Cooke
4. „Mechaniczny anioł”- Cassandra Clare
5. „Mechaniczny książę” - Cassandra Clare
6. „Miasto kości” - Cassandra Clare
7. „Miasto popiołów” - Cassandra Clare
8. „Miasto szkła” - Cassandra Clare
9. „Miasto upadłych aniołów” - Cassandra Clare
Inne
Od góry:
1. „Ostatnia piosenka”- Nicholas Sparks- wybłagane od taty :)
2. „Żelazny król”- Julie Kagawa- wygrana w konkursie u Marcepankowej
3. „Księżyc szamana”- Alma Alexander- wygrana w konkursie u Nevermore
4. „Więzień labiryntu”- James Dashner- od wydawnictwa Papierowy Księżyc
 
 
Teraz małe podsumowano :)
W tym miesiącu udało mi się przeczytać trzy książki. Jestem załamana tym wynikiem, ale cóż poradzić, muszę odrabiać lekcje i się uczyć. We wrześniu zajrzeliście na mój blog ponad 4200 razy i napisaliście 150 komentarzy. Jestem Wam bardzo wdzięczna za to, że odwiedzacie mój blog i czytacie te wypociny!
I na koniec WIELKIE DZIĘKI Blueberrysantanie i Justynie za cudownie spędzoną nockę i powitanie wschodzącego słońca przy dźwiękach Gangnam Style :) Chyba zaraz położę się spać, bo przez te gaduły nie zmrużyłam oka! ;D Powtórka przy Halloweenowym odcinku Pretty Little Liars :)

54 komentarze:

  1. Piękne, dorodne stosy! Gratuluję i życzę przyjemnego czytania:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały stos:) Chętnie przeczytałabym "Nevermore", "Więźnia labiryntu":)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak serio, to z twojego stosu nie mogę wymienić jakieś książki która mi się nie podoba.
    Życzę miłego czytania. Zazdroszczę ci takiej ilości książek + masz świetnego bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik.:D Widzę, ze książki ładnie dotarły.:D Życzę miłej lektury:*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, w najbliższym czasie na pewno nie zabraknie Ci lektur! :) Zabrałabym Ci "Nevermore", "Deklarację", "Płatki na wietrze", "Kłamczuchy" oraz "Zawsze przy mnie stój".

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny stosik. Osobiście mam ochotę na wszystko, oprócz pozycji autorstwa Cassie Clare (bo już wszystko czytałam), "Ostatniej Piosenki" (z tego samego powodu) i "Więźnia Labiryntu", bo teraz jestem w trakcie czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stos! Same cudowności udało Ci się zdobyć. Podkradłbym Ci "Dary Anioła", "Eve", "Płatki na wietrze" i kilka innych pozycji ;)
    Przyjemnej lektury!

    A Halloweenowego PLL sama nie mogę się już doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten stosik. Najciekawsze pozycje to chyba te z wymiany, moim zdaniem. ;) Ojj, masz co czytać.
    Też ubolewam nad tym, że nie da się wielu książek przeczytać w jeden dzień...

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny stosik, chętnie bym sobie stąd wzięła kilka książek, a "płatki na wietrze już czytałam :)
    wynik nie jest najgorszy, ja przeczytałam w tym miesiącu dwie książki..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala jak pięknie! Dary Anioła ślicznie się prezentują ;) Na Dotyk ciemności i Wschodzący księżyc sama czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły stosik, a raczej stos ;) Czytałam "Kłamczuchy", ale wolę serial od książki. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG!! Świetny stos!! Dary anioła czytałam i polecam!! Wiele pozycji bym z chęcią podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O maj gad, cóż za cudeńka!!! Naprawdę jestem zachwycona, kilka z tych książek już znam i wierzę, że Ci się spodobają :) A osobiście zazdroszczę Deklaracji xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam tylko Sparksa z tego stosiku. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieziemski stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stos :) Kilka książek mam już za sobą, a na kilka poluję :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie cyztałam żadnych, tym bardziej czekam na wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie wspaniałe książki! <3 W jeden dzień będzie chyba trudno. XD Czytałam "Ognistą" i kocham, tak samo "Więźnia Labiryntu". "Ostatnia piosenka" to jedna z niewielu dobrych książek Sparksa. I "Żelazny Król"! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście duży stos. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same perełki! :D Żelazny król i Nevermore - cudowne powieści. Książki Cassandry Clare bardzo cenię. Polecam ich jak najszybszą lekturę. Więzień labiryntu to także książka warta uwagi. Jedna z lepszych dystopii. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aj, widzę śliczny stosik :) Straasznie cieszy oko :) Zwłaszcza perełki takie jak książki pani Clare, PLL czy Żelazny Król :) A tak a pro po pani Clare... Muszę uzupełnić własną biblioteczkę o Mechanicznego Księcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam Nevermore, Dary Anioła Cassandry Clare. Świetny stosik. Nie martw się, ja też nie mam aż tyle czasu na czytanie, bo klasa maturalna...Na miesiąc więcej, jak cztery nie przeczytam i to przy pomyślnych wiatrach;) Ale prawie zawsze udaje mi się wyskrobać trochę czasu na kilka stron do poduszki;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne te książki, moje zdanie o nich już znasz :D A nocowanie było świetne, zgadzam się absolutnie powtórka w Halloween!

    OdpowiedzUsuń
  24. Halloween, no no zobaczymy, nie wiadomo czy santana przeżyje z Nami kolejną noc

    OdpowiedzUsuń
  25. Imponujące stosiki :) „Zawsze przy mnie stój”- Carolyn Jess-Cooke chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stosiska godne pozazdroszczenia. A wyniki również świetne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczy stosik, przyjemnego czytania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnią piosenkę też właśnie nabyłam i jestem bardzo szczęśliwa:)
    miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  29. cudny stos, wiele z tych książek zabrałabym do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo pięknych pozycji! :D "Więzien labiryntu" był naprawdę super i "Nevermore" lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  31. O.o Co tu dużo mówić - stos niesamowity.
    Moje statystki pisania wypocin mają się ciut lepiej, ale cóż - cały czas jest to tylko "ciut". :-/
    Wrzesień szybko minął, mam nadzieję, że październik pójdzie tak samo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny stos! Przygarnęłabym większość z tych tytułów! Czekam z niecierpliwością na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny stos! PLL i "Miasto Kości" są świetne! "Deklaracja" również :)
    Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz wszystkie książki, które chciałabym mieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny stos, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stosik! Zazdroszczę wszystkich pozycji, choć niektóre mam już za sobą :)
    Zapraszam na : http://darkmelody69.blogspot.com/

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne stosy. Wielu książek zazdroszczę, a co do tego, żeby w jeden dzień przeczytać wszystkie książki ze stosów to jest wykonalne o ile przeszło się kurs szybkiego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No no imponujacy stosik :)) Az niewiadomo od czego czytanie zaczac :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudowny stosik! Wszystkie książki bym Ci ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz cały stosik Darów Anioła?? Aaa zamknij dom na klucz i pilnuj półki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy stos :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miłego czytania ! Sama czytałam "Zawsze przy mnie stój" i gorąco polecam Ci tę powieść! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudeńka! Cassandra Clare to moja ulubiona pisarka, a jej ksiązki są rewelacyjne, wszystkie przez Ciebie zaprezentowane już czytałam i uwielbiam :) "Więzień labiryntu" także świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny stos :D Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  45. „Zawsze przy mnie stój”- Carolyn Jess-Cooke ta pozycja mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, genialny stos :) 4 pozycje mam - szkoda, że tylko cztery.

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale ja ci zazdroszczę!
    Jak ja bym się dorwała do twojej biblioteczki to chybabym tam została na zawsze! Dary Anioła, Eve, Nevermore, Dotyk Ciemności... Marzenia! Mam nadzieję, że PLL ci się spodoba;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kto by nie chciał, kto by nie chciał... :)
    Piękny stos, oka nie mogę oderwać. Nie wiem dlaczego, ale już samo oglądanie książek sprawia mi straszną frajdę. To chyba jakaś choroba, jeszcze trochę, a zacznę je kupować tylko dlatego, że ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  49. "Pretty Little Liars. Kłamczuchy" i "Mechaniczny anioł" już za mną, natomiast bardzo ciekawi mnie "Ognista". ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...