"Pomiędzy"- Tara Hudson

Tytuł: „Pomiędzy”

Autor: Tara Hudson
Wydawnictwo: Jaguar

Ilość stron: 344
Ocena: 5/6

 
 
 
 

 
Amelia nie żyje. Nie wie jak to się stało, że utonęła w rzece. Czy ktoś ją zepchnął z mostu czy może popełniła samobójstwo? Nie pamięta swoich rodziców, przyjaciół, domu i szkoły. Wie jak ma na imię, ale nie zna swojego nazwiska. Wie, że zginęła mając osiemnaście lat, ale nie pamięta daty swoich urodzin. Pewnego dnia widzi tonącego chłopaka. Udaje się jej go uratować. Niedługo potem staje się on dla niej najważniejszą osobą, osobą, która pomogła jej odzyskać pamięć i wyrwać z mgły nieświadomości, osobą, którą mogła dotknąć i która ją widziała. Ale to nie koniec historii…

Czy uczucie między duchem a człowiekiem jest możliwe? Czy Amelia pozna innego ducha, który wyjaśni jej wszystkie dziwne rzeczy, które się z nią dzieją? Czy Amelia zasługuje na wypędzenie do piekła?
"Bez wahania wybrałabym życie po śmierci, skoro mogłam je spędzić razem z nim."

Bohaterowie są niby tacy sami jak w każdej książce tego gatunku. Amelia jest niepewną siebie dziewczyną… przepraszam, duchem, zamkniętą w sobie i bojaźliwą. Joshua to chłopak idealny. Opiekuńczy, dobry i oczywiście nieziemsko przystojny. I tu każdemu może się wydać, że to kolejna płytka książka dla nastolatek. Otóż nie! Z każdą kolejną chwilą zagłębiania się w lekturze, postacie stają się coraz bardziej interesujące, a ich charaktery wyrazistsze.
 "Instynkt jest dziwny- nigdy nie da sie go oszukać."
Fabuła jest intrygująca i owiana tajemniczością. W głowach czytelników ciągle powstają nowe pytania, na które odpowiedzi znajdą na dalszych stronach. To bardzo zachęca do skończenia lektury. Akcja toczy się bardzo szybko, jedno ciekawe wydarzenie przechodzi w jeszcze bardziej wciągające. Świat stworzony przez autorkę jest fantastyczny. Nie ma wampirów, ani wilkołaków… ale duchy i muszę przyznać, że to pierwsza książka jaką czytam o takiej tematyce.

"Godziny mogą ciągnąć się niczym lata, kiedy się na coś niecierpliwie czeka. Zwłaszcza na coś, czego się jednocześnie pragnie i bardzo obawia."

Język autorki jest bardzo przyjemny w odbiorze. Dzięki niemu książkę czyta się niezwykle szybko. W treści nie znajdzie się trudnych wyrazów, które mogłyby utrudnić czytanie. Autorka cudownie opisuje zaświaty, wystarczy tylko zamknąć oczy, a obraz od razu pojawi się w głowie.

„Czułam się tak, jakby moje żebra były drzwiami, w których ktoś gwałtownie przekręcił klucz. Drzwi. Moje płuca chciały się otworzyć, zaprzestać dalszej walki z naciskiem klucza. Pierwotna część mojego umysłu, ta, która była odpowiedzialna za przetrwanie, chciała oddychać. Ale ta druga, głośniejsza, walczyła z pragnieniem, by woda wpłynęła do środka.”

Dodam jeszcze kilka słów o okładce. Chyba nikt nie zaprzeczy, gdy napiszę, że przykuwa wzrok. Od bardzo dawna byłam ciekawa jaką treść zawiera książka o tak tajemniczej i klimatycznej okładce. Jak to dobrze, że przytrafiła mi się okazja przygarnięcia tej pozycji.

Polecam czytelnikom lubującym się w historiach o duchach i spragnionych wątków miłosnych w książkach :)

Książkę można nabyć:
 

50 komentarzy:

  1. Chętnie po nią sięgnę... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę mam w planach już odkąd została wydana. :) Fajnie, że podobała Ci sie ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się podobała ;D Mnie również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczną sytuację, co Cassiel: na "Pomiędzy" mam ochotę od momentu jej premiery, a pozytywne recenzje tylko podsycają moje pragnienie zapoznania się z książką. Mam nadzieję, ze w końcu uda mi się ją przeczytać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu chciałam ją przeczytać, lecz nie byłam do końca przekonana. Teraz narobiłaś mi na nią wielkiej ochoty i po prostu muszę ją dopaść. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tym jak opisujesz tą książkę, mam bardzo dużą ochotę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opis książki TROSZECZKĘ przypomina mi pewien mit/legendę, tylko teraz sobie nie przypomnę o czym to było ;)
    NIe liczyłabym na mój mózg, bo on potrafi skojarzyć bardzo odległe sprawy ;)
    Czyli książką jestem zaciekawiona.
    A okładka. Jest. Śliczna.
    Trochę przypomina w stylu babeczki tez Upadłych, za którymi nie przepadam, ale całość ciekawie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie, że Ci się podobała, bo właśnie czeka na mojej półce, aż znajdę na nią czas :) Zachęca mnie tajemnicza fabuła, szybki rozwój akcji i przyjemny w odbiorze język :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na tę książkę czaję się już od dłuższego czasu :)
    bardzo chciałabym widzieć ją w mej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak,tak!Jestem na tak,książka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widzę nie jest to wymagająca lektura, i jakoś nie ciągnie mnie do niej. W sumie raczej jej nie przeczytam.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam, ale jakoś nie za bardzo mi przypadła do gustu :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym tylko miała okazję ją złapać...Niestety, moja biblioteka jest zbyt ubogo zaopatrzona :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka bardzo mnie intryguje i mam ją na oku od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się dość ciekawa, może kiedyś po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę książkę u siebie w zbiorach - niedługo się za nią biorę ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w planach :)
    Zapraszam :
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Napoczątku byłam do niej nastawiona negatywnie, długo się rozkręcała. A potem wyjątkowo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od długiego czasu na nią poluję;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta książka sprawia wrażenie intrygującej, chociaż nie czytam książek o duchach. Wolę inne nadprzyrodzone zjawiska, ale fajny pomysł na publikację. I okładka też mi się podoba. Chyba dobrze oddaje treść.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie wciąż za bardzo przypomina "Pomiędzy światami", więc tym razem raczej spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chciałabym przeczytać tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Książkę mam na swojej liście odkąd tylko została wydana i dobija mnie, że tyle osób ją już przeczytało a mi nadal jest nie po drodze... Ech. Ale w końcu zbiorę się w sobie i to zrobię ;) Zapowiada się bardzo przyjemne spędzenie czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak się składa, że ją czytałam i posiadam ją w swoich skromnych zbiorach.
    Cóż mi ona podobała się troszeczkę mniej, ale miło sie czytało;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna recenzja. :) Po książkę na pewno sięgnę, ponieważ ją mam, ale teraz zrobię to z większą przyjemnością. :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaczęłam czytać tę książkę i przerwałam. W ogóle nie czułam, ażeby książka była intrygująca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakiś czas temu doszłam do wniosku, że chyba jednak nie sięgnę po tą ksiązkę (a wtedy dłuuugo się nad tym zastanawiałam) jednak po przeczytaniu Twojej recenzji, doszłam do wniosku, że chyba jednak po nią sięgnę, gdyż zapowiada się interesująca lektura :)

    Pati

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem była przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Książka już dawno za mną i jakoś dobrze jej nie wspominam. W sumie gdyby nie Twoja recenzja, to w ogóle bym o niej nie pamiętała :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolejne Paranormal Romance? To jednak wydaje się bardzo fajna ale widzę, że kilka osób odradza więc sam nie wiem :/ U mnie nowa recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ją u siebie i wkrótce zacznę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze mówiąc nie lubię takich nawet lekko paranormalnych książek za bardzo. Niemniej jednak "Pomiędzy" bardzo mnie interesuje. Może za jakiś czas dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Robiłam już jedno podejście do tej książki, ale na razie dam sobie z nią spokój. Może za jakiś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. słyszałam kiedyś o tej książce i mnie zaciekawiła (dużą rolę odegrała okładka), mam nadzieję kiedyś po nią sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie nie dla mnie. Tego typu książki zazwyczaj mnie denerwują ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ebooka, więc pewnie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem do niej dość sceptycznie nastawiona, ponieważ Twoja recenzja to tak naprawdę pierwsza pozytywna tej książki jaką czytałam. Sama nie wiem, może jednak dam jej szansę?

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie również książka się spodobała. Mam nadzieję, że tom drugi będzie niedługo wydany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię książki zawierające wątek o duchach. Z "Pomiędzy" muszę koniecznie się zapoznać!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wypożyczyłam nawet kiedyś, ale początek był dla mnie nieporywający i oddałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Oooo ciekawa książka! Poszukam u siebie w bibliotece :) jeśli nie będzie to przez ciebie będę musiała wydać pieniądze na kolejną książkę :p

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo jestem ciekawa tej książki. Fajnie jak by się pojawiła w jakiejś promocji w empiku. ;D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...