"Anielska"- Cynthia Hand

Tytuł: „Anielska”
Autor: Cynthia Hand
Seria: Nieziemska #2
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 336
Ocena: 5+/6


Clara jest anielitką. W jej żyłach płynie ludzka i anielska krew. Jak każdy anioł dostała zadanie od samego Boga, ale nie wypełniła go. W płonącym lesie ocaliła swojego ukochanego Tuckera, a nie Christiana, który ciągle pojawiał się w jej wizjach. Teraz boi się, że zostanie ukarana, a najgorsze jest to, że nie wie jak. Na dodatek zły anioł, Czuwający, Samjaza chce coś od niej i od jej matki. A to nie wszystko, okazuje się, że to jeszcze nie koniec jej zadania. Clarę ciągle prześladuje wizja cmentarza, jej w czarnej sukni i innych żałobników, ale kogoś tam nie ma, kogoś na kim jej bardzo zależy…      
                                                                                                                           
Czy Clara pójdzie za głosem serca czy posłusznie wypełni wolę Boga? Czy nowa wizja będzie miała duży wpływ na jej życie? Czy Samjaza znajdzie ją i jej matkę? Czy Clara będzie umiała się bronić przed Czuwającym?  Tyle nurtujących pytań…    
                                                                                                                            
W drugiej części serii przed Clarą stanęło dużo nowych wyzwań. Przyszedł czas na wybór uniwersytetu, zgłębiania tajemnic anielitów oraz  zdecydowania jak będzie wyglądać jej przyszłość i z kim ją spędzi.
W „Anielskiej” dowiedziałam  się wielu rzeczy, o których w pierwszej części nawet nie myślałam. Z każdym nowym rozdziałem Clara odkrywa kolejne sekrety społeczeństwa aniołów, mamy i brata. A z każdą poznaną tajemnicą czuła się coraz gorzej. Jej życie stawało się coraz cięższe. Podziwiam ją, że mimo wielu tragicznych wydarzeń i tylu bólu potrafiła zebrać się w sobie i iść dalej. Oprócz momentów nostalgii, smutku i bólu były też takie, które niesamowicie mnie rozśmieszały. I to dzięki Tuckerowi, który ma fantastyczne poczucie humoru i sprawiał, że mogłam turlać się po podłodze ze śmiechu przez cały dzień.
„ – Ty go naprawdę kochasz – mówi zamyślona.
- Ja go naprawdę kocham.”

W „Anielskiej” pojawiło się dużo nowych postaci jak na przykład Billy- przyjaciółka mamy Clary, a na niektóre autorka zwróciła większą uwagę jak na  pana Phibbsa- nauczyciela angielskiego.
Okładka od razu przykuwa wzrok. Po prostu nie sposób jej nie zauważyć czy przejść obok niej obojętnie.

Książkę czyta się bardzo szybko. Historia Clary niesamowicie wciąga. Więc, gdy będziecie sięgać po „Anielską” od razu zarezerwujcie sobie dużo czasu, bo nie będziecie chcieli się od niej oderwać.
Zakończenie po prostu mną wstrząsnęło. Nie spodziewałam się takiego przebiegu wydarzeń. Byłam zawiedziona i… smutna. Teraz czuje niedosyt po książce i chcę więcej, więcej, więcej! Jestem bardzo ciekawa co się wydarzy w trzeciej części.
„Bardziej anioł niż człowiek”
Książkę można nabyć:
***
Pewnie niektórzy już zauważyli, że założyłam stronę bloga na facebooku. Będę tam umieszczać nie tylko linki do recenzji, ale również informacje o różnych promocjach książkowych i wszystko co związane z tematyką bloga. Więc zapraszam ;D KLIKNIJ

40 komentarzy:

  1. Niedawno kupiłam, ale jeszcze nie czytałam - trzeba nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam ani nie czytałam tej serii, ale chyba będę musiała to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach och ech... muszę zdobyć. Po przeczytaniu Nieziemskiej nie mam teraz wyboru :P

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie muszę sięgnąć po pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza część stoi u mnie na półce. Chciałabym zakupić jeszcze tę część, bo żałuję, że nie zrobiłam tego od razu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym chciała przeczytać tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę część, jest nawet lepsza od jedynki! Bardzo jestem ciekawa, jaką drogę ostatecznie wybierze bohaterka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza część bardzo mi się spodobała, więc chętnie sięgnę po drugi tom. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zapoznałam się jeszcze z pierwszym tomem, jednak muszę przyznać, że coraz bardziej czuję się zachęcona do tego, żeby jak najszybciej zapoznać się z tą serią!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nawet "Nieziemskiej" nie czytałam :( Musze to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam pierwszej części, ale czytając Twoją recenzję, chyba się przełamię i z chęcią przeczytam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to wiem czego bd szukac w bibliotece ,)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm... Czytam same pozytywne recenzje na temat tej serii, ale jakoś nie mogę się przełamać.
    Nie wiem, może kiedyś najdzie mnie wena, bo zapowiada się całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. seria jak najbardziej w moich klimatach, więc w swoim czasie zaopatrzę się w książki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeważnie nie czytuję fantastyki, ale ta książka zapowiada się całkiem sensownie, więc może sięgnę po nią kiedyś dla rozluźnienia. Tym bardziej, że tak dobrze oceniasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam pierwszą część ;) Widzę, że muszę poszukać w bibliotece kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla miłośników tych klimatów to na pewno gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak ;) Jak okurat uwielbiam te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam pierwszej części tej serii, ale czuję, że raczej nie jest ona przeznaczona dla mnie. Ostatnio drażni mnie wysyp tylu "fantastycznych" postaci. Prawdopodobnie tracę ciekawą powieść (jak wynika z Twojej recenzji), ale jakoś nie mogę się przełamać...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach... Jeszcze troszkę się zastanowię, ale nie będę robiła tego długo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po twojej recenzji chętnie sięgnę po tę serię.
    Zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie coś dla mnie, choć boję się, że to kolejna z tych płytkich powieści... ale wierzę Ci na słowo, że jest warta przeczytania.;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ech.. a ja jeszcze I tomu nie przeczytałam *.* Ale przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka chyba nie dla mnie. Nie podobała mi się aż tak. Ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kliknęłam. xD Powinnam się bać? O matko przestraszyła mnie paszcza Edka Zgredka poniżej. xD
    A co do recenzji... Koniecznie sięgnąć po 1 część muszę!

    OdpowiedzUsuń
  28. po twojej przekonującej recenzji, poważnie zastanawiam się nad zakupem powieści :)
    zapraszam :
    ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam aż mi przyjdzie :D Mam nadzieję, że też mi sie tak spodoba : > I liczę na to, że dorwę jeszcze jakoś "Nieziemską", bo chcę mieć obie części u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chyba raczej w najbliższym czasie po nią nie sięgnę, ale kiedyś może tak (:

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba pora nadrobić zaległości z pierwszą częścią, bo Twoja recenzja tego tomu jest naprawdę zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszą częśc czytałam, jednak na drugą nie mam za bardzo ochoty...

    OdpowiedzUsuń
  33. Książka wydaje się ciekawa, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nawet pierwszej nie czytałam więc się wstrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Tą serię mam w planach od jakiegoś czasu.
    Bardzo ciekawa recenzja:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę po Twojej recenzji ,że lepsza niż "Nieziemska" .Zobaczymy czy moje wrażenia po przeczytaniu też takie będą ;)

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...