Zabawa blogerów!

Dziś marichetti zaprosiła mnie do świetnej zabawy.
A oto jej zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich “Tagger” i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


Pytania i odpowiedzi
1. Fantasy czy kryminał?
Oczywiście fantasy
2. Owoce czy warzywa?
Owoce
3. Piechotą czy rowerem?
Piechotą
4. Muzyka spokojna czy żywiołowa?
Spokojna
5. Leniuchowanie czy aktywność?
To i to, zależy od sytuacji
6. Zima czy lato?
Lato
7. Komórka czy komputer?
Komputer
8. Biały czy czarny?
Biały
9. Uprawianie sportu czy jego oglądanie?
Uprawianie sportu
10. Kino czy TV?
TV, przyjamniej mogę zasnąć i nikt się na mnie dziwnie nie patrzy ;)
11. Ebook czy audiobook?
Ebook, przy audiobookach zasypiam

To moje pytania:
1. Paryż czy Rzym?
2. Kisiel czy budyń?
3. Koncert czy teatr?
4. Barok czy romantyzm?
5. Ciastka czy cukierki?
6. Komiks czy książka?
7. Czytanie nocą czy za dnia?
8. Polsat czy Tvn?
9. Kolorowy czy czarno-biały?
10. Dom czy podwórko?
11. W Polsce czy za granicą?

Osoby, które zapraszam do zabawy:
1. Marcepankowa
2. versatile
3. Mery
4. shoko
5. Avenix
6. Sol
7. Sheti
8. Ania
9. Abigail
10. Bezimienna
11. Julie Wellings

25 komentarzy:

  1. Fajna zabawa, ciekawa i przy tym mało czasochłonna, każdy może na nią znaleźć chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pytania i Twoje odpowiedzi : P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za zaproszenie do zabawy :3 Zaraz dodam odpowiedzi na bloga.

    Ja w sumie nie lubię ani ebooków ani audiobooków ale też wybrałbym ebooki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kryminal, rowerem, zima, kino, tu się rozjechałyśmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje odpowiedzi już znajdują się na blogu, a swoją drogą to pytania bardzo fajne. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ta zabawa też już dopadła ;]
    ciekawe odpowiedzi, niektóre pokrywają się z moimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również dopadło, widzę że i Ciebie nie ominęła ta zabawa hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, że ta zabawa jest krótka i mało pracochłonna. Mnie jeszcze nie dopadła, ale zobaczymy, co przyszłość przyniesie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojee dziękuję za zaproszenie :D Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe są twoje odpowiedzi. W większości przypadków typowała bym tak samo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kilka odpowiedzi odpowiedziałabym tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje odpowiedzi byłyby mniej więcej podobne. :) Trochę się o Tobie dowiedziałam. Fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki że odpowiedziałaś na pytania, świetne odpowiedzi i również wolę fantasy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Troszkę się różnimy, ale tylko troszeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujące odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz prawie na każdym blogu recenzenckim pojawiają się takie zabawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez Twoje pytanie 5. jestem teraz głodna. :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalejecie z tymi zabawami;) Ja wybrałabym oglądanie sportu - czerpię z tego większą satysfakcję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujące odpowiedzi ;) Dobrze jest się czegoś o Tobie dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...