Wyniki konkursu!

I w końcu nadszedł dzień wyników. Zanim jednak je ogłoszę po zanudzam Was trochę(pewnie większość już spojrzała na koniec notki i na zwycięzcę ;). Do konkursu zgłosiły się 142 osoby! To niesamowite, że w tak krótkim czasie zapisało się tyle osób. W ciągu tych dwóch tygodni mój blog był oglądany przez Was aż ponad 3000 razy, a 50 osób zostało moimi obserwatorami. Jestem niewyobrażalnie szczęśliwa i oczywiście bardzo Wam za to dziękuję. Przypomnę jeszcze, że nagrodą była nowiuteńka książka „Delirium” Lauren Oliver. A paczuszkę z nagrodą i słodkimi umilaczami czytania otrzyma:
Julia Wellings
Serdecznie gratuluję!
Zwyciężczyni już przesłałam e-maila z prośbą o dane do przesyłki.

43 komentarze:

  1. serdecznie gratuluję i bardzo, bardzo zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, zazdroszczę. I gratulacje dla zwyciężczyni! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i zazdroszczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję pełna zazdrości! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje bez zazdrości, każdej z nas mogła przypaść ta książka;)
    Niech się dobrze czyta :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, ale i zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje Tobie świetnych statystyk a zwyciężczyni nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam przyjemność oznajmić, że organizuję mój pierwszy blogowy konkurs! Zapraszam Cię do zabawy. Można wygrać ebook, który naprawdę mi się spodobał. Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam :)

    http://ksiazki-legera.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    PS: Gratulacje! Mnie się nie udało, ale za to ktoś inny jest szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli w godzinach 0:00 - 11:30 próbowałaś wziąć udział w konkursie, a blog z przyczyn technicznych nie istniał, nie martw się! Strona znów funkcjonuje poprawnie. Konkurs ciągle trwa, a ty możesz wygrać wspaniały ebook. Zapraszam jeszcze raz do konkursu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Wygrałam! Bardzo się cieszę.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog :0
    Zapraszam do mnie: http://everyone-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...