"Szybki kurs wróżenia z kart klasycznych"- Aryan Goehling

Autor: Aryan Goehling
Ilość stron: 216
Ocena: 5/6








Czy wiecie jak stawiać karty, żeby dowiedzieć się co Was spotka? Jaki wpływ na wróżkę mają emocje jej klientów? Jakie są talizmany i amulety ochronne? Albo jak oczyszcza się karty oraz pokój, w którym je stawiamy? To jest tylko garstka pytań, na które znajdziecie odpowiedzi w tej książce.
Na początku została umieszczona symbolika kart i znaczenia połączenia ich ze sobą. Każda karta jest opisana np. dama trefl symbolizuje kobietę fałszywą, zła, rywalkę i czasami teściową.
Znajdziemy tu mnóstwo szczegółowo opisanych układów kart,  jak na przykład „siedem dni”, „za i przeciw” czy „lustro” ,pokazanych również na obrazkach co bardzo ułatwia zrozumienie.
W książce nie brakuje informacji o tym jaka powinna być wróżka, kiedy najlepiej wróżyć czy jaką talię kart wybrać.
Na samym końcu autor umieścił kodeks wróżbity( to jest niesamowite, że nawet wróżbici mają swoje prawa), kilkanaście przykazań szczęśliwego człowieka(to coś nowego i myślę, że każdego zainteresuje) i swoją modlitwę.
Nawet nie miałam pojęcia o tym jak dużo pracy potrzeba nawet do przygotowania kart. Zawsze myślałam, że usiądę na dywanie przy telewizorze i z książką na kolana sobie powróżę. A tu bam, moje marzenia legły w gruzach, ale przecież lepiej od razu dowiedzieć się o takich rzeczach, a nie po tym jak już zaczniesz sobie wróżyć. Teraz przynajmniej wiem, że to nie takie łatwe i naprawdę wymaga czasu, energii i cierpliwości.
W książce znajduje się wiele obrazków co znacznie ułatwia i umila czytanie.  Język, którym została napisana pozycja jest bardzo łatwy w odbiorze i dlatego szybko można przyswoić informacje.
Książka jest idealna dla każdego kto chce poznać jak można wróżyć z kart tradycyjnych, które są o wiele bardziej dostępne niż np. tarot. Autor przekazuje podstawową wiedzę na temat ich symboliki czy stawiania. Polecam ją wszystkim, którzy chcą się zapoznać z tajnikami tej cudownej sztuki wróżenia.
Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję:

31 komentarzy:

  1. brzmi ciekawie, aczkolwiek póki co mam Tarota i będę starała się zgłębić jego tajemnice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze miałam ochotę wybrać się do wróżki, ale najpierw przeczytam trochę o jej "fachu". Może sama sobie powróżę po lekturze tej książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ciekawości chętnie bym zajrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę we wróżby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróżby nie dla mnie. Nie ufam czemuś takiemu. Chyba, że potraktowałabym to jako formę zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię wróżb, nawet jako formy zabawy. Po prostu niezbyt mnie to wciąga

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mogłam to przeoczyć? Kurcze, uwielbiam takie sprawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może być ciekawa... Ale najpierw poszukam czegoś o wróżeniu w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bawiłam się w wróżenie z kart.;) Ale dzisiaj odpuszczę.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba znasz mój stosunek do prawie wszystkich książek tego wydawnictwa, tak więc definitywne nie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wróżby, ale na razie sobie odpuszczę C:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja spasuję, bo do wróżb mi daleko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś próbowałam nauczyć się wróżenia. Niestety nie mam talentu do tego, więc raczej odpuszczę sobie. Ale dla mojej przyjaciółki taka książka będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie dla mnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc kompletnie mnie nie ciągnie do tej książki, bo nie wierzę w coś takiego jak wróżenie z kart :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z kart potrafię tylko ustawić pasjansa i zagrać w wojnę, ale z wróżbami to u mnie już totalna tragedia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś wolę nie wiedzieć, co mi się przytrafi i przeżywać wszystko na bieżąco, zdecydowanie nie jest to pozycja dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka na pewno nie dla mnie - po karty sięgam raz na rok, a we wróżenie nie wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm... Gdyby to był np. "Szybki kurs 100 gier karcianych", to chętnie bym się z nim zapoznała, ale wróżenie w ogóle mnie nie kręci.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym się nauczyła, postaram się sięgnąć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nie dla mnie. Nie wierzę we wróżenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tą dziedzinę pozostawię innym, zdecydowanie nie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze kilka lat tamu z chęcią bym po tę książkę sięgnęła. Dzisiaj już nie. Wróżenie mnie kompletnie nie interesuje i zupełnie w takie rzeczy nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie interesuje mnie wróżenie z kart :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wolę Tarota niż Kabałę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam się do takich rzeczy nie nadaję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem czy lubisz tego typu zabawy blogowe, ale zostałaś u mnie otagowana: http://mipropiabiblioteca.blogspot.com/2012/07/lubie-czyli-nowa-zabawa-blogowa.html

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wróżenie z kart? Nie, to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś oTAGowana do zabawy "LUBIĘ", zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...