Stosik 5 + podsumowanie

Dziś zamiast recenzji mam Wam do pokazania stosik. Nie jest on za duży, ale jest w nim kilka perełek, które od zawsze chciałam mieć.

Od góry:
  1. „Kwiaty na poddaszu”- Virginia C. Andrews- od mojej kochanej przyjaciółki. Książkę polecała mi Blueberry i mam nadzieję, że spodoba mi się tak jak jej.
  2. „Atrofia”- Lauren DeStefano- zakup własny na allegro za kilkanaście złotych! Nie mogłam przegapić takiej okazji.
  3. „Numery”- Rachel Ward- wymiana z Sheeo
  4.    „Anielska”- Cynthia Hand- zakup własny za 15zł! Już przeczytałam i jestem naprawdę zachwycona! Recenzja pojawi się niedługo.
  5.   „W otchłani”- Beth Revis- od Grupy Wydawniczej Publicat. Jak na razie bardzo mnie wciągnęła.
  6. „Pomiędzy”- Tara Hudson- wymiana z Sol
  7. „Kwiat mroku. Zatraceni”- Nora Melling- j.w
  8. „Walka Sylfa”- L.J. McDonald- j.w.
Niedługo powinna przyjść „Ognista” z wymiany z Talą. Ostatnio trochę mi się nazbierało tych wymian :)
Z racji tego, że jest już koniec miesiąca i (niestety) pół metek wakacji postanowiłam zrobić podsumowanie miesiąca. W cudownym burzowo-słonecznym lipcu przeczytałam w całości sześć  książek (trochę mało, ale potrzebowałam dużo odpoczynku):
- „Dotyk Julii”- 336 stron
- „Szybki kurs wróżenia z kart klasycznych”- 216 stron
- „Anioł”- 304 strony
- „Śmiercionośne fale”- 432 strony
- „Mroczne serce. Przeznaczeni”- 368 stron
-„Anielska”- 336 stron
- „Żelazny cierń”- na razie tylko 100 stron, ale zabiorę się za niego gdy skończę „W otchłani”
Razem: 2092 strony
Najlepsza książka: "Śmiercionośne fale"
Najgorsza książka: "Anioł"
Trochę moich kochanych statystyk. W ciągu tego miesiąca ponad 6000 razy odwiedziliście mój blog i pozostawiliście 345 komentarzy. Bardzo Wam za to dziękuję!
 I to by było na tyle...

56 komentarzy:

  1. Super stosik! "W otchłani" to świetna książka, "Kwiaty" trochę mnie rozczarowały, a "Numery" są całkiem całkiem :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "Numerów" i "W otchłani", więc czekam niecierpliwie na recenzje :)
    Życzę miłej lektury i lepszych wyników na miesiąc sierpień! Tak niewiele wolnego nam już zostało :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik.:D Polecam "Numery".:D Życze miłej lektury, a co do statystyk to bardzo zacne.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik, a podsumowanie równie dobre. Pozdrawiam i życzę miłego czytania. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik. :3 Sama mam "Pomiędzy" i "W otchłani". :D Czekam na Twoje recenzje. ;D
    No i ładne wyniki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W otchłani <3 Super stosik :) Miłego czytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdobyczy książkowych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Atrofii" i "W otchłani";)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Kwiaty na poddaszu" i "W otchłani"- świetne książki.
    Ciekawe statystyki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik. Mi "Atrofia" nie przypadła do gustu, ale może Tobie się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik! "Pomiędzy", "W otchłani" i "Kwiat mroku" chętnie bym podkradła! :) "Kwiaty na poddaszu" przyjemnie mi się czytało, o ile mogę się tak wyrazić, gdyż książką jest wstrząsająca... Aczkolwiek naprawdę warto ją przeczytać!
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stosik!
    Nic tylko zazdrości;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne książki ! :D
    Życzę owocnego czytania ! :D

    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny stosik ;)
    + Niezłe statystyki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. stos cudny! ^^
    i gratuluję wyników :)
    życzę owocnego sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny stosik. Chętnie przeczytam recenzje tych książek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stosik, najbardziej zazdroszczę "W otchłani" Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjątkowo uroczy stosik! " W otchłani" boskie! "Atrofia" bardzo fajna! Numery trochę gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stosik, naprawdę. *.* Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra stos, najchętniej przeczytałabym "Pomiędzy" i "W otchłani" :) Udanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytaj! Czytaj! Masz same perełki w stosiku :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosik do pozazdroszczenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę przede wszystkim W otchłani ;)
    Cudny stos
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja od początku lipca męczę Quo Vadis. Oj słabo mi idzie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Kilka pozycji chętnie, bym widziała u siebie w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny stosik zazdroszczę paru pozycji :)
    "Kwiaty na poddaszu" są według mnie genialne, natomiast na "Numerach całkowicie się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny stosik ;D "W odchłani" bym Ci zabrała :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny stosik! Miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny stosik;)
    Chętnie bym Ci coś podkradła:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy stos!
    W Otchłani jest całkiem niezłe, Atrofia mnie nie przekonała.
    Na Kwiaty na poddaszu poluję w bibliotece.
    Numery może i bym przeczytała, ale jakoś nie chce mi się iść do innej biblioteki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Stos i statystyka godna pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny stosik;)Czytałam jedynie Numery, które bardzo mi się podobały;) A na resztę pozycji poluję:P

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję szczególnie udanych wymian i "W otchłani":)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hm... ja również przeczytałem tylko 6 książek ale w sumie nie jest aż tak źle :p Zazdroszczę "W otchłani" i czekam na recenzję bo zastanawiam się, czy sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale słyszałam pozytywne opinie o "Atrofii", więc jestem ciekawa Twojej recenzji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Okropnie zazdroszczę "Anielskiej", a resztę mam, albo mnie nie interesuje ;) I powiem Ci, że mimo tego, że są wakacje ja sama tak jak ty przeczytałam 6 książek (ale w każdym wypadku jedna pozycja miała zaledwie 250 stron) i jeszcze 3 mangi. W sierpniu będę musiała poprawić swoje statystyki!

    OdpowiedzUsuń
  37. "Kwiaty..." i "W otchłani" są świetne! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję stosiku:)
    w otchłani *_* za niedługo się za nią biorę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. O jaki ładny stosik ;) Anielskiej zazdroszczę! Przeczytałam Nieziemską i jestem głodna kontynuacji *_*

    OdpowiedzUsuń
  40. ehh, nr 5 mogłabym Ci pożyczyć! :D:D:D Ale skoro już masz, to spoko. Zazdroszczę tylu książek >.<

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny stosik. Praktycznie wszystkie książki bym ci podebrała. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To co ,że stosik mały,ale książki są naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawe zbiory, a Kwiaty na poddaszu sama chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mogę doczekać się recenzji, każda książka zapowiada ciekawą lekturę ;) "Atrofię" także mam, więc będziemy mogły porównać nasze wrażenia po jej przeczytaniu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. ze stosiku czytałam "Kwiaty na poddaszu" i bardzo polecam ;) a "Pomiędzy" bardzo chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  46. Interesujący stosik książkowy. ,,Pomiędzy'' czytałam, ale pozostałych nie znam, więc czekam na twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zazdroszczę tylu odwiedzin. Świetny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny stosik! "Atrofię" sama chętnie bym przeczytała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow! Świetny stosik. Polecam "W otchłani", "Pomiędzy", "Kwiaty na poddaszu" i "Atrofię". ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialny, genialny, genialny stos O,O Czytałabym!

    OdpowiedzUsuń
  51. Niezły stosik i ciekawe pozycje książkowe ;)

    Przy okazji zapraszam do siebie na http://aleksiazka.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdobycze książkowe. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowny stosik! Numery to jedna z moich ulubionych serii, ciekawa jestem czy Tobie się spodoba. Z chęcią przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkie "Numerów" części numerów czytałam i uważam, że są to dość dobre książki, choć nie należą do moich ulubionych. Chętnie wzięłabym się za "Kwiaty na poddaszu", "Anielską" i "Atrofia", a marzę o "W otchłani" i "Pomiędzy". Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...