"Mroczne serce. Przeznaczeni"- Lee Monroe

Tytuł: „Mroczne serce. Przeznaczeni.”
Autor:  Lee Monroe

Seria: Mroczne serce #1

Wydawnictwo: MAK Verlag

Ilość stron: 368

Ocena: 4/6







Jane mieszka poza miastem na szczycie góry. Uczy się w domu, jest odludkiem. Jedyne osoby, na których może polegać to jej rodzice i młodsza siostra- Dot. Ale życie Jane nie jest do końca normalne. Odkąd skończyła szesnaście lat śni jej się chłopak- Luca.  Wyjawia jej, że pochodzi z fantastycznego świata zwanego Nissilum, a sam jest wilkołakiem. Dziewczyna czuje, że może mu ufać, ale nie ma pojęcia dlaczego. Wtedy w jej miasteczku pojawia się tajemniczy Evan. Wie o nim tylko to, że zaginął rok temu w Australii, a potem nagle pojawił się w domu ojca w Bale. Chłopak jest jakby dla niej stworzony. Jest czuły, troszczy się o nią i … ją kocha. Ale on coś skrywa. Raz jest cudownym uśmiechniętym chłopakiem, raz mrocznym i wściekłym.

Komu Jane tak naprawdę zaufa? Czy Evan jest jej przeznaczony? Czy między Jane a Luką jest tylko przyjaźń? Czy zobaczy wspaniałą krainę Nissilum? Co Evan ukrywa? I jak życie zwykłej nastolatki może się zmienić przez dwóch chłopaków?

Książka porusza dość oklepany temat miłości między zwykłą dziewczyną, wilkołakiem i tajemniczym chłopakiem, który skrywa mroczny sekret. Powieść z rodu „Zmierzchu”. Ale ja właściwie nie mam nic przeciwko temu.

Fabuła trochę za szybko się rozkręciła. Już po kilku stronach wiedziałam wszystko, a reszta nie była dla mnie zaskoczeniem. Trochę się tym rozczarowałam. Lubię jak bohaterowie mnie zaskakują tym co powiedzą jak również i zrobią.

Nawet spodobał mi się świat stworzony przez Lee Monroe. W Nissilum mieszkają wilkołaki, wampiry, anioły i innego fantastyczne stworzenia. Jedyne co mnie zawiodło to to, że ten świat nie wiele różnił się od naszego. To jakbyśmy cofnęli się w czasie do lat, w których nie było telewizorów, komórek i całej tej technologii. Autorka mogła się trochę wysilić, przecież to jest miejsce odgrywające ważną rolę w książce

Książka jest napisana lekkim językiem. Czyta się ją przyjemnie i szybko. Okładka jest bardzo ładna. Idealnie przedstawia fabułę powieści. Muszę też pochwalić czcionkę z jaką się jeszcze nigdy nie spotkałam. Dzięki niej tekst jest bardzo przejrzysty, co ułatwia czytanie.

Polecam tę książkę czytelnikom, którym nie zależy na zaskakującej książce, ale na cudownie fantastycznym świecie, sile przyjaźni i miłości.

„Nie miałam pojęcia, jaka powinna być miłość, ale podejrzewałam, że nie chodzi o to, że człowiek czuje się przy kimś swobodnie, ani nawet że czuje się zrozumiany. Od tego ma się przyjaciół. Zakochanie to ekscytacja, wyzwanie i uczucie, jakby serce chciało wyskoczyć z piersi.”

Nie była to jedna z najlepszych książek jakie przeczytałam, ale z pewnością kiedyś sięgnę po drugą część serii.

Książkę można nabyć:

45 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu widnieje u mnie na liście do przeczytania. Jak tylko znajdę czas wezmę się za nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, oceniłam trochę ostrzej, ale ogólnie pozytywnie.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio szukam czegoś więcej niż paranormal romance w książkach, dlatego na razie odpuszczę. Chociaż pomysł o innej krainie, całkiem ciekawy.
    Jak będę miała fazę na paranormal romance i wpadnie mi ta książka w łapki, to z chęcią się z nią zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka już za mną i jak widzę, masz podobne wrażenia do moich:). Ja już za drugi tom się nie brałam...
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za książkami typu paranormal romance, bo generalnie nie lubię czytać o miłości, dlatego raczej nie sięgnę :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie dla mnie. :) Wampiry, wilkołaki wolę ich unikać. ;) Poza tym naprawdę wydaje się typowym paranormalem. Z tym, że jest, jak napisałaś przewidywalny do bólu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej też spasuję. Mam już dość tych wszystkich fantastycznych istot ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ta książka nie bardzo mi się podobała - jest prostacka jak na mój gust. Drug część natomiast ma najpiękniejszą okładkę na świecie, ale treść także pozostawia wiele do życzenia... Raptem jedną dobrą scenę udało się pani Monroe stworzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. To moje klimaty co do tego nie ma wątpliwości, ale obecnie nie mam czasu, ale zapiszę sonbie tytuł i będę na nią polować :)

    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. To moje klimaty, lecz do tej książki mnie nie ciągnie;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się ta seria mimo negatywnych opinii podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam to coś. Podobnie, jak u Ciebie nic mnie nie zaskoczyło w tech marnych wypocinach. Świat "fantastyczny" też mnie zawiódł. Książka jest źle napisana, fabuła źle skonstruowana, postacie bezbarwne, a ich reakcje beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie dla mnie ta książka

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś czuję, że mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Okładka rzeczywiście bardzo ładna, jednak fabuła mało interesująca. Takich książek było już tysiące. Więc raczej nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Okładka interesująca, książka też, może kiedyś przeczytam ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm coś czuję, że mogłabym przeczytać tę książkę
    lubię tego typu historie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W obecnej chwili pasuję ale nie mówię nie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za takimi książkami, więc tą powieść sobie na razie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tej książki, może po przeczytaniu Twojej recenzji w końcu to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta książka raczej nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeżeli w powieści są wilkołaki, wampiry czy inne takie stworzenia, to raczej nie sięgnę po tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że książka mogłaby mi się spodobać, jednak w chwili obecnej nie znajdę dla niej czasu. Może w przyszłości...^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Już dawno przeczytałam tę książkę i myślę, że jest lepsza od drugiej części. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W te wakacje chcę przeczytać coś naprawdę dobrego. Po części już mi się to udało, ale raczej nie wyjdzie mi to z tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba jednak nie przeczytam, bo już sam opis mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak wpadnie mi w ręce to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Paranormal romance omijam szerokim łukiem i chyba nie zmienie tej zasady.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja pasuję, zbyt wiele się złego naczytałam o tej książce. Ponoć płytki paranormal, więc nie - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś nie przekonuje mnie ta książka. Nie kupię jej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Banał, banał, banał, nie dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak na razie mam dość wilkołaków.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uh, pierwszej części nie czytałam, ale następną, a po niej oświadczyłam, że już nie sięgnę po jakąkolwiek książkę tej pani :-/

    OdpowiedzUsuń
  34. Powieści z rodu "Zmierzch", jak to określiłaś, unikam jak mogę. Nie trawię wszelkich dziwnych stworzeń i światów. Tematyka banalna i oklepana kompletnie jak wnioskuję, więc spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie moje klimaty - ale życzę innym miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już od jakiegoś czasu krążę wokół tej książki i nie mogę się zabrać za jej czytanie. Twoja recenzja brzmi dość zachęcająco, więc może w końcu zmienię ten stan rzeczy i sama się przekonam czy powieść ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aż mam ochotę napisać "znów to samo". Czasami lubię przeczytać taką oklepaną, praktycznie nic nie wnoszącą do życia powieść, dlatego nie mówię "nie".;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie nowoczesne romansidło... jakoś mnie nie ciągnie, no może gdyby to był 1 tom, a tu zapowiada się na serię...

    OdpowiedzUsuń
  39. Wydawnictwo Gola? Nie: Mak?

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak średnio mi się podobała. Moim zdaniem kolejna część jest niewarta czytania.

    OdpowiedzUsuń
  41. Już od jakiegoś czasu książka mnie intryguje, więc niewykluczone że niedługo po nią sięgnę :))
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...