Kolejna zabawa blogerów

Do nowej zabawy blogowej zaprosiły mnie Nevermore i Paulaaa. Bardzo Wam za to dziękuję ;)

Kilka zasad:
1. Banerem – jest owo zdjęcie, które pojawia się u mnie – i u każdej otagowanej dziewczyny/chłopaka
2. Napisz kto Cię oTAGował
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób
·         Na sam początek moje kochane książeczki! Bez nich świat nie byłby piękny.
·         Spotkania z przyjaciółmi. Są oni moją podporą w życiu, nigdy nie dałabym sobie bez nich rady.
·         Toffifi. Kocham je! Szkoda tylko, że jest takie drogie i nie mogę kupować je codziennie.
·         Lubię grać w badmintona. To mnie naprawdę odpręża.
·         Oglądanie filmów dokumentalnych, szczególnie o rekinach. Uwielbiam te kochane krwiożercze ryby!
·         Oceanaria. Gdy tylko jakieś widzę od razu tam lecę, uwielbiam oglądać zwierzęta morskie.
·         Seriale. Czasami muszę usiąść przed telewizorem z miską żelków i zrobić sobie seans serialowy.
·         Blogowanie. Odkąd tylko założyłam bloga jest on dla mnie  całym moim światem!
·         Spędzać kilka godzin w księgarni.
·         Lubię swojego kochanego pieska.
·         Śpiewać , grać na pianinie i rysować.
·         Jeszcze wiele innych rzeczy, ale na razie nic nie przychodzi mi do głowy :)
Do zabawy zapraszam:
Miłośniczkę książek, Blueberry, santanę, Julię Wellings, Sol, versatile, shoko i wszystkich, którzy chcą wziąć udział w zabawie :)

20 komentarzy:

  1. Cieszę się, że bierzesz udział w zabawie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo że nie otagowałaś mnie bezpośrednio to biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zabawa. Też już wzięłam w niej udział :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. i znów zostałam otagowana :P
    dobra, będę mieć temat na notkę ;]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Seriale, o taak ;) Mogłabym oglądać je godzinami, ale nie polskie tylko te zagraniczne. Jaka szkoda, że teraz okres wakacyjny i nic nie leci (oprócz PLL) :<
    Btw, zapraszam na konkurs u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też już brałam udział w tej zabawie;) Rekiny? A to ci dopiero ciekawe zainteresowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to za dużo żelków bym nie mogła jeść, a przypuszczam, że sporo ich pochłoniesz, jak tak lubisz seriale. Swoją drogą, ciekawe te Twoje zainteresowanie rekinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Seriale, śpiew, rysowanie no i oczywiście KSIĄŻKI ♥
    Ooo, rekiny? Skąd takie zainteresowanie? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham spędzać czas w księgarni i jak już wejdę to trzeba mnie wyprowadzać siłą :D Tak samo w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy ja wchodzę do księgarni, to mnie trzeba stamtąd wyprowadzać - sama nie wyjdę!

    OdpowiedzUsuń
  11. :) jak znajdę chwilę to pobawię się w tę zabawę :) W takiej nie brałam jeszcze udziału, a przyznam, że podoba mi się :)

    Też bardzo lubię spędzać czas w księgarni, w bibliotece, czy chociaż przeglądając półki z książkami u znajomych

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię Toffifi, ale zjadam je dopiero, gdy pozbędę się orzechów. :) Ja takiej miłości do wszelkiej zwierzyny wodnej nie mam, ale seriale typu "Brzydula" czy "Prawo Agaty" wprost uwielbiam (pomijam rytuał z żelkami:)).

    OdpowiedzUsuń
  13. taaak niema to jak żelki:D mniam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią wezmę udział w zabawie. A skoro już mnie zaprosiłaś do niej, to nie odmawiam.;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za takimi zabawami, ale czasami zabawnie jest poczytać wypowiedzi innych. I podzielam Twą miłość do toffi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj toffifi mniam, uwielbiam wszystko co ma w sobie tofii, karmel itp. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki, toffi i śpiewanie... Tak! Ja również lubię. A w zasadzie uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karmel , Tofiiiiiii mmmmmm, uwielbiam , śpiewanie <3

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...