Beastly

Tytuł: „Beastly”
Reżyser: Daniel Barnz
Gatunek: Fantasy, Melodramat
Premiera: 3 marca 2011 (świat)
Czas trwania: 1 godz. 26 min.
Ocena: 5/6







Współczesna wersja „Pięknej i Bestii”.
Pyszałkowaty i zadufany w sobie Kyle Kingson (Alex Pettyfer) zaprasza na randkę Kendrę (Mary- Kate Olsen), dziewczynę nazywaną „wiedźmą”. Obchodzi się z nią okropnie, więc zostaje przez nią przeklęty. Dziewczyna zmienia go w koszmarnego, całego pokrytego tatuażami potwora. Od czaru może uwolnić go tylko miłość. Kyle przestaje chodzić do szkoły, wyprowadza się poza miasto, a jego ojciec zatrudnia niewidomego nauczyciela (Neil Patrick Harris ). Wszystko się zmienia, gdy Kyle poznaje Linde (Vanessa Hudgens) i pojawia się w nim nadzieja na zdjęcie klątwy.
Główni aktorzy są pewnie nie tylko mi dobrze znani, dlatego dziwię się czemu dopiero teraz dowiedziałam się o tym filmie. Gdy tylko ściągnęłam go sobie od razu zabrałam się za oglądanie, bo przecież jest to współczesna wersja jednej z moich ulubionych bajek.
Bardzo spodobała mi się zmiana jaka nastąpiła w Kyle’u.  W ciągu tych kilku miesięcy, bo tyle miał czasu żeby zakochać się ze wzajemnością i zrzucić klątwę, jego charakter zmienił się nie do poznania. Stał się czuły, romantyczny i przede wszystkim dobry. Nie dziwię się Lindzie, że mimo okropnego wyglądu zakochała się w nim. Linda od samego początku zdobyła moją sympatię. Nie obchodziło ją jak wygląda Kyle, tylko co ma w „środku”.  Była postacią, od której zależał dalszy los głównego bohatera. Interesującą postacią był niewidomy nauczyciel Kyle’a. Nie raz śmiałam się z jego dowcipów i docinków.  To postać pełna poczucia humoru mino tego, że jest niepełnosprawna i nie może nic widzieć.
Muzyka z filmu nie wpadła mi w ucho. Nie było za wiele ciekawych utworów, poznałam tylko jeden a mianowicie „Wonderland” Natalii Kills.
Nie jest to jakiś nadzwyczajny film z świetnymi efektami i niesamowitą akcją. Ale jest bardzo klimatyczny i naprawdę miło się go ogląda. Z resztą dla tych, których oczarowała „Piękna i Bestia” i ta jej współczesna wersja powinna się spodoba.
Zachęcam każdego kto ma ochotę na romans połączony z niesamowitą historią.
Zwiastun:
***
Przepraszam za średnią jakość recenzji, ale jakoś mnie dziś nie natchnęło.

32 komentarze:

  1. Za Vanessą Hudgens nie przepadam, ale mimo wszystko mam w planach obejrzenie tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam chyba z połowę filmu, jakoś mnie nie przekonał. Za Vanessą nie przepadam, a Alex tylko ładnie wygląda.
    Chociaż pomysł był niezły. Lubię bajki zrobione "na nowo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wreszcie przeczytać bo film bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście film był bardzo klimatyczny. Oglądałam go jakiś czas temu, gdy jeszcze miałam manię na filmy z Alexem :)) Generalnie bardzo lubię takie przerabianie bajek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam kilka zwiastunów, trochę czytałam na temat filmu, ale jeszcze nie miałam okazji oglądać
    ale wszystko do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Vanessa Hudgens zawsze będzie mi się kojarzyć z "High School Musical" i za tą aktorką zbytnio nie przepadam. Ale ten film miałam już długo w planach i chętnie go bym obejrzała :) Jeszcze bardziej mnie zachęciłaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam ten film głównie dlatego, że grał tam Pettyfer. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że nie słyszałam wcześniej o tym filmie, ale chętnie obejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja nie trawię Vanessy -.- Niemniej jednak lubię takie bajkowe filmy, tak więc z chęcią obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie obejrzę, bo kiedyś próbowałam i mi nie wyszło :P Wydał mi się źle nakręcony i nudny po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się być strasznie banalny...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wrażenie, podobnie jak Blueberry, że jest to film nieco zbyt oklepany. Jak będę miała okazję to obejrzę, ale jakoś specjalnie raczej nie będę się uganiać za nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio się właśnie zastanawiałam nad tym filmem, chyba z ciekawości obejrzę w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, dzięki, że mi przypomniałaś o tym filmie, bo już od dawna mam go w planach :) Dziś u mnie też recenzja filmu, tylko całkiem innego, bo "Epoki lodowcowej 4" :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, chyba musiałbym porządnie się zastanowić, czy obejrzę ten film.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tym filmie, ale z chęcią go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety w porównaniu z książką, film to parodia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam już jakiś czas temu i muszę przyznać, że jest dosyć ciekawy. Książka mnie za to znudziła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam i bardzo mi się podobał. :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie trawię ani Olsen ani Hudgens;/ Może kiedyś obejrzę, ale jak na razie mam ciekawsze tytuły:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obrałam sobie nowy cel: obejrzeć ten film ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc nie lubię tej całej dziewczyny z High School Musical, ale ten film wyjątkowo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś mnie do nie go nie ciągnie, ale fajnie że dodałaś zwiastun:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hm...może...ale nie chciałabym sobie zniszczyć obrazu mojej ulubionej bajki, jeśli film by mi się nie spodobał;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zabieram się za oglądanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Filmów raczej nie oglądam, a "Piękna i bestia" to nigdy nie była szczególnie lubiana przeze mnie bajka, więc myślę, że wiele nie stracę odpuszczając sobie ten film.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba jednak odpuszczę sobie ten film:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądałam i bardzo miło wspominam.;) Bardzo lubię filmy z Alexem, głównie dlatego postanowiłam obejrzeć "Beastly". No i porusza problem tolerancji człowieka takim, jakim jest, a to wielki plus.;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba mi się obił o uszy ten film, ale chyba jakoś nie za bardzo mnie on kusi.;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzę o tym filmie odkąd usłyszanym o jego premierze. Mam nadzieję, że uda mi się gdzie okazyjnie go zdobyć i obejrzeć, gdyż jestem bardzo go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podobał ten film, chętnie obejrzałabym jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja to i czytał i oglądałam. Uważam, że książka o wiele lepsza.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...