Mini-stosik 4 i pół roczku :)

Dzisiaj nie mam dla Was żadnej recenzji, ale za to pokażę moje ostatnie zdobycze :)

Od góry:
1. "101 Archaniołów"- dr Doreen Virtue
2. "Szybki kurs wróżenia z kart klasycznych"- Aryan Goehling
3. "Osioł w okularach"- dr Mirsakarim Norbekov
4. "Żelarny Cierń"- Caitlin Kittredge

Trzy pierwsze książeczki dostałam od Studia Astropsychologii, z którym nawiązałam ostatnio współpracę :) A "Żelazny Cierń" jest moim własny zakupem z Empika.

Na koniec mojej krótkiej notki muszę pochwalić się Wam, że niedawno mój blog skończył pół roczku. Jestem z siebie dumna, że tak długo wytrzymałam i że nadal chcę go prowadzić. Oczywiście dziękuję również Wam, moim czytelnikom, nie mam pojęcia jak wytrzymujecie z moim stylem pisania, z który tak na marginesie muszę popracować :) W ciągu tych sześciu miesięcy licznik odwiedzin wskazał ponad 14000, do obserwatorów dodało się 179 osób, nawiązałam współpracę z trzema wydawnictwami i w sumie na blogu pojawiło się ponad 900 Waszych komentarzy. Bardzo dziękuję!!! Mam nadzieję, że dalej będziecie zachęcać mnie do prowadzenia bloga komentarzami, które na prawdę dodają mi chęci na kolejne wpisy :)

Pozdrawiam, GumcioBook ;)

48 komentarzy:

  1. Gratuluje zdobyczy i rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo iż stosik mały to zazdroszczę wszystkich książek. Jednak najbardziej intryguje mnie "Żelazny Cierń". Jestem ciekawa twojej recenzji ;)
    A i oczywiście gratuluję rocznicy blogowej. :)
    Ja dopiero zaczynam moją przygodę z recenzowaniem, więc jeśli zechcesz do mnie wpaść to zapraszam.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zazdroszczę oczywiście "Żelaznego ciernia" i czekam na Twoją recenzję. :)
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych! :)

    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście mały, ale życzę drugie tyle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia lektura wygląda... hm, kusząco :) Życzę przyjemnego czytania, gratuluję (pół)rocznicy i mam nadzieję, że na blogu już niedługo pojawi się tysięczny komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Życzę miłego czytania i kolejnych jubileuszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję półrocznicy i statystyk :))))
    Życzę Ci ciągłego zaangażowania, sumienności i systematyczności :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje gratulacje :))
    oby coraz więcej było postów dotyczących kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Żelazny cierń" - zazdroszczę strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, zazdroszczę "Żelaznego ciernia"! ^^
    Gratuluję! Ja pół roku obchodzę jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem Twojej opinii o Żelaznym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Żelazny cierń"... ach.;) Zazdroszczę. I czekam na recenzje!
    Miłego czytania.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne osiągnięcia. Nie wiem co masz do swojego stylu pisania, ale ja go lubię. A "Żelaznego króla" z chęcią bym ci zabrała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żelazny cierń polecam całym serduszkiem, genialna książka :).
    No i gratuluję pół roczku - oby tak dalej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik:) Gratuluję półrocznicy i oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Ja też jakoś niedawno obchodziłam 6 miesięcznice, ale świętować będę dopiero okrągłą rocznicę. :) Wytrwałości w blogowaniu życzę i samych dobrych książek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! : )
    Czekam na recenzję książki "Żelazny cierń", tytuł intryguje. :)
    Życzę jeszcze wielu powodów do świętowania w Twojej blogowej karierze! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy:) jestem bardzo ciekawa "Żelaznego". Dlatego czekam na recke:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przeczytać Żelazny Cierń.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulację i życzę dalszego wytrwania z blogiem. Co do stosu, to wykradłabym "Żelaznego ciernia".

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! ; )
    miłego czytania i zazdroszczę Tobie "Żelazny Cierń".
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny wynik. Naprawdę. Ja też mam dziś pół roczku i nie mam czym się za bardzo chwalić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tak świetnych wyników! A 'Żelazny cierń' sama bym przeczytała. ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama chętnie przeczytałabym 'Żelazny cierń' :) Gratuluję rocznicy i takich ładnych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O to gratuluję :) I życzę wytrwałości.
    Ciekawi mnie ten "Osioł w okularach", interesujący tytuł :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :) Ja na moje pół roku jeszcze muszę poczekać :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje i miłej lektury:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny stosik ;)
    Gratuluje tak dobrych statystyk. Bardzo lubię twój styl pisania ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. No to jeszcze pół roku i rocznica okrągła ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Ach, masz Żelazny Cierń~~

    OdpowiedzUsuń
  32. ksiązki ciekawe wiec miłego czytania życze ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję rocznicy i okazałego stosu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A kurcze, teraz mnie zaskoczyłaś. Nie wiem dlaczego, ale myślałam że bloga prowadzisz już długi czas. A na pewno dłużej od nas. A tutaj proszę - mamy prawie taki sam staż ;)
    Oczywiście życzę powodzenia i samych przyjemnych chwil z lekturami ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę książki "Żelazny cierń" :)
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, gratuluję sukcesów w tak krótkim czasie i życzę jeszcze więcej pozytywnych wibracji z blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale Ci zazdroszczę ostatniej pozycji! Ehhh. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  38. "Żelazny cierń" baaardzo bym chciała przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję! :)
    Niestety żadnych pozycji nawet nie kojarzę...

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne wyniki ;) Co do książek to życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne wyniki, gratuluję :) Czekam na Twoją opinię o "Żelaznym cierniu".

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...