Konkurs! [zakończony]

Tak jak tytuł notki głosi postanowiłam zrobić następny (tu fanfary proszę ;) … konkurs! Tym razem do wygrania jest „Delirium”- Lauren Oliver. A oto zasad konkursu:

1.       Wyraź chęć zgłoszenia się w konkursie – 1 los.
2.       Napisz swój e-mail.
3.       Wstaw podlinkowany banerek na swoim blogu (oczywiście jeśli go masz)- 1 los.
4.       Zostań obserwatorem mojego bloga (nie konieczne, ale dostajesz więcej losów)- 1 los.
5.       Do konkursu mogą się zgłaszać osoby tylko z Polski.
Zgłoszenia przyjmuję do 5 lipca, a następnego dnia postaram się przeprowadzić losowanie i ogłosić wyniki.

145 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: versatile
    E-mail: summertime2@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    E-mail: dapamula@wp.pl
    Obserwuję jako: Libroy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    milosniczkaksiazek@onet.pl
    baner za moment będzie w zakładce z konkursami
    obserwuję od dawna jako Miłośniczka Książek

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    email: agamik94@gmail.com
    Obserwuję jako: Ameliie
    Banerek dodany na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    e- mail ania.glod@amorki.pl
    Obserwuje jako Anne18
    Bannerek już jest na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję już od dawna, a banner wstawiłam przed chwilą.
    Mail: katarzynagolko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :D
    Alannada.Calime@gmail.com
    Bloga obserwuję od dawna, a banner pojawi się u mnie za chwilę

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Estijana
    paulina.g4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się też!
    marta_kusz@wp.pl
    Obserwuję jako Soulmate, a banner się niedługo pojawi :)

    6 lipca mam urodziny... ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    trinity801@autograf.pl
    Bloga obserwuję od dawna, a baner zaraz będzie w zakładce Konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    katarzyna.kpa@blogspot.com
    Dodałam baner i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ oczywiście, że się zgłaszam :)
    Obserwuję od dawna, a banerek już migusiem wstawiam w zakładkę :)
    shadow-sol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :)
    pati_sb@o2.pl
    Banerek już dodaję w zakładce konkursy.
    Bloga obserwuję ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się.
    ales.ost@gmail.com
    Baner dodany, obserwuję jako Alessa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    klaudiamosciszko@op.pl
    Baner za chwilę dodam, a obserwuję już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się:)
    mail: karolina.j516@gmail.com
    baner wstawiony na moim blogu http://zaczytanawksiazkach.blogspot.com/
    bloga obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Mój e-mail: bellatriks@vp.pl
    Banner wstawiłam na mojego bloga w zakładce Konkursy.
    Bloga obserwuję od dawna.
    Pozdrawiam!
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Książkę mam, więc pozostawiam wygrywanie innym ;D Wrzucę tylko u siebie banner. ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią się zgłoszę. :)
    Bloga już obserwuję od dawna, a banner zaraz wstawię. :)

    megajra8@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj jaką ja mam chęć na tę książkę :D

    Zgłaszam się oczywiście :)
    Obserwuję od dawna - Larysa
    Banerek wstawiony do zakładki konkursy.
    Mail: larysa-recenzje@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję: Paulaaaa
    Email: paulinus93@hotmail.com
    Banerek: pojawi się za chwilkę w zakładce konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się! :3
    Obserwuję Twój blog jako: Abigail
    Mój adres email to: zakochanawksiazkach@o2.pl
    Bannerek za chwilkę pojawi się na blogu w zakładce konkursy.
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Sayuri
    E-mail: sayuri.akurat@gmail.com
    Banner: zaraz się wstawi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się

    Obserwuję jako A

    e-mail ugniech@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniała nagroda, oczywiście się zgłaszam :-)

    obserwuję już od dłuższego czasu jako alison2, banerek już na stronie

    alison2blog@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, dodaję do obserwowanych, a baner ląduję u mnie na podstronie.:D

    juliewellings@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    a_4marca@o2.pl
    Banner jest pod postami.
    Obserwuję jako MEOW.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :) baner wstawiłam
    sardegna@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się, banner wstawiłam, obserwuję jako Czarny Kapturek, mail : a.mongerstern@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcę, chcę chcę
    malamutka94@gmail.com
    W obserwowanych już jesteś, a banner zaraz wkleję

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się.:D Obserwuję cię jako Paweł Rzyszkowski, a baner oczywiście wstawiony. Mój mail to: p.rzyszkowski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się. Obserwuje jako Patrycja. Banerek w zakładce Konkursy na moim blogu mój e-mail:
    pynia02@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. No to i ja spróbuję.
    czytelnikniebylejaki@o2.pl
    Oczywiście obserwuję od dawna.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. również się zgłaszam :)
    blog obserwuję jako Paula Anna, dodałam do linków u siebie. baner oczywiście też :)
    mój mail: p.defiance@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się.
    ceisha@wp.pl
    Banerek wstawiony.
    Blog obserwuję jako Ceisha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się:)
    orzechjulia@gmail.com
    banerek już dodaję, a twojego bloga obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się.
    justyna10@poczta.neostrada.pl
    Bannerek zaraz się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się
    alojka.c@interia.pl
    obserwuję jako Alojka
    banerek za minutke sie pojawi

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się!
    scarlett13@onet.eu
    Obserwuję :)
    banner w zakładce konkursy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się i ja! :)
    meil renka012@wp.pl
    obserwuję od dawna jako Ruda :) a banerek umieszczam w zakładce konkursy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się! Baner wstawiłam.
    Obserwuję.
    martynal11@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam chęć na tę książkę, zgłaszam się!
    tylko.killevippen@gmail.com
    Baner jest, obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Książkę posiadam, więc tym razem spasuję, ale życzę powodzenia innym uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyrażam chęć, o tak!!!
    marimanta@gmail.com
    Nie prowadzę bloga - wolę czytać, niż pisać.
    My Little Library dodałam do zakładek i często będę zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj zgłaszam się ;) "Delirium byłaby dla mnie idealnym prezentem urodzinowym, więc trzeba pomóc losowi ;)
    e-mail: gosiarella@gmail.com
    Podlinkowany banerek już można znaleźć na http://wkrainiestron.blogspot.com/p/konkursy-i-akcje.html
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się i ja :)
    cinnamon29@poczta.fm
    Także obserwuję, a info w zakładce Konkursy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się ;D
    email: Nataliaxx07@interia.pl
    Wstawiłam banerek:
    http://recenzje-natalii.blogspot.com/p/konkursy.html
    Obserwuje jako: Natalia

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się. E-mail: zorija.j@gmail.com obserwuję jako zorija.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się. Obserwuję już trochę jako Chabrowa
    Email chabrowacczytelniczka@gmail.com
    Banerek już wstawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale cudne konkursiwo :D Szkoda, że Delirium mam na swojej półce.. ale życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się !
    a_rey@wp.pl
    obserwuje od dawna jako : Wiedźminka

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się!
    szalona973@wp.pl
    obserwuje jako zaczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  55. Uuu zgłaszam się!
    marichetti@gmail.com
    Banerek oczywiście u mnie na pasku bocznym, a bloga obserwuję już od jakiegoś czasu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :)
    Bloga obserwuję jako Enigma
    antek1532@wp.pl
    Baner wstawony
    http://goodbye-milky-way.blogspot.com/p/konkursy_21.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)
    paulina.wrobel@onet.pl
    Obserwuję jako Paula, bloga nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie wezmę udziału, bo "Delirium" już czytałam, ale życzę pozostałym powodzenia.
    A baner znajdziesz w odpowiedniej zakładce.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się, obserwuję jako nemon, mail: camtorres@wp.pl, wklejam banner. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako useimagination, mail: useimagination13@gmail.com
    Wstawiłam banner o tutaj: http://girlwithoneeye.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się
    wszystko zrobione
    dorsz_21@wp.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Książkowa.
    E-mail: wikaaaa0@o2.pl
    Baner tu -> http://ksiazkowyswiat14.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Książka jest w moich marzeniach więc muszę się zgłosić :)
    Obserwuję jako Aleksnadra
    aaalexia@wp.pl
    baner w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Sun. Shine
    baner na blogu: http://sunshine-paradise.blogspot.com/
    e mail: sunshineplayer@op.pl
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja się chętnie zgłoszę, ta książka chodzi za mną od jakiegoś czasu :) Obserwuję jako Deline, banerek wkrótce wstawię.

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Zgłaszam się :)
    2. mail: zapiski.izis@gmail.com
    3. Banner: http://zapiski-izis.blogspot.com/p/konkursy.html
    4. obserwuję jako: Izis

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się ")
    beataalfa@wp.pl
    obserwuję jako Faledor, a banerek już wkleiłam na swoim blogu
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :D
    e-mail: martynka1203@poczta.onet.pl
    Obserwuję jako Ginger, banerek w zakładce konkursy ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się i ja. :) W obserwowanych mam Cię od dawna, a banerek na bloga zaraz dodam do zakładki "Wygrywajki".

    OdpowiedzUsuń
  70. Oczywiście, że się zgłaszam! Narobiłaś mi apetytu na tę książkę swoją recenzją, więc nie przepuszczę. :D
    Obserwuję już od jakiegoś czasu jako Ryśek, a banerek... No cóż moge dodać, ale mój blog nie jest zbyt często uczęszczany (czyt.: w ogóle nikogo tam nie ma), toteż watpię, czy to coś da. ;)
    A, i jeszcze email: rysiaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się, obserwuję już od dawna:)
    banerek dodaję do odpowiedniej zakładki:)
    malaemily@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Zgłaszam się :)
    2. marta_kusz@wp.pl
    3. banner wstawiony
    4. obserwuję jako Soulmate
    5. jestem z Polski ^^

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się :)
    karcialesna@interia.pl
    obserwuję jako karolina wołoszczuk
    jestem z Polski;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: symtuastic
    E-mail: oczamiczytelnika@gmail.com
    Banner: http://oczami-czytelnika.blogspot.com/p/faq.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się. Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl
    Baner oraz link do konkursu znajdują się w odpowiedniej zakładce na moim blogu. Poza tym - obserwuję.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się :)
    Banerek wstawiony.
    Mail: hiboouu@gmail.com
    Obserwuję jako hibou
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się!
    e-mail: shee0@o2.pl
    obserwuję jako sheeo
    banner wstawiam na
    cocodrilla.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się!
    e-mail: ana_sumspt@hotmail.com
    Obserwuję jako Ana
    Banner wklejam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się:)
    e-mail: patrycja-1991@tlen.pl
    Obserwuję jako: patrycja-1991
    Benner już wklejony na bloga:
    moje-recenzje-p.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się.
    przykubkukakao@wp.pl
    Obserwuję jako Irene Adler.
    Baner wklejony.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się
    aga18ilm@interia.eu
    Obserwuję jako Jasmine:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się :)
    wiolcia14@autograf.pl
    Obserwuje jako: wiolacia14

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się ;))
    monia50@go2.pl
    Bloga nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się :)
    kaki9@op.pl
    Obserwuję jako: Szarlotka.
    Twój konkurs umieściłam w zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się ;)
    ntlfik@gmail.com
    Obserwuję jako Wakacyjna.
    Banner dodałam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się :D shetani11@gmail.com
    obserwuję od dawna :D i banerek jest :d

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się. Bloga nie posiadam, ale Twojego dodałam do obserwowanych.

    justyna.rudnicka_21@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się :] Mój meil: loli108@wp.pl
    Banerek wstawiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się.grazynamaria@op.pl.Obserwuje jako retro77

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się.
    e-mail: amandag13@wp.pl
    Baner wstawiony w pasku bocznym.
    Obserwuję jako Cassiel

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się!
    mail: sylwiak143@wp.pl
    Nie prowadzę bloga, ale maniacko czytam blogi innych.

    pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się :)

    ania0278@wp.pl

    bloga obserwuję już od dawna, a banerek wstawiłam u siebie ^^


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako awiola
    e-mail: subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com
    Banner wstawiony

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się
    listek-16@.wp.pl
    NiebieskaMgiełka

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się.
    E-mail: amidala170@interia.pl .
    Banerek wstawiony.
    Obserwuję jako Amidala7.

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się :D
    e-mail: foori@poczta.onet.pl
    Obserwuję jako: foori
    Banerek jest już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się :)
    E-mail: grafogirl@op.pl
    Obserwuję jako Grafogirl.
    Banner na http://moja-biblioteczka.blogspot.com w zakładce "Konkursy".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Sharona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się.
    e-mail: blaszanyzegarek@interia.pl
    Baner dodany w zakładce "Konkursy".
    Pozdrawiam. c:

    OdpowiedzUsuń
  101. zgłaszam się.
    roksana.towpik@onet.pl obserwuję jako enoug

    OdpowiedzUsuń
  102. zgłaszam się
    suzi443@gmail.com
    obserwuję, dodałam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się
    gut.anna1@gmial.coobserwuje jako natanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do siebie na konkurs z zakładka do książki.)

      Usuń
  104. Hej zg się
    kinga989@onet.pl (wiem że masz ale dla przypomnienia)
    obserwuję chyba jako kinga989
    P.S Co u cb?

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się, nie posiadam niestety bloga.
    orzins@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się^^

    alex1624@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się! :)
    Bloga obserwuję jako Ola123
    Banerek dodałam do zakładki "Wygrywajki!"
    E-mail: koki97@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się :). Baner wstawiony.Mój mail julka96_12@o2.pl. No i link do bloga :))
    http://luluandlusi.blogspot.com/

    Pozdrawiam Lulu

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako Amy392. Banner wstawiłam.
    kraina_slow@vp.pl
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako ALI
    ALIEN200@o2.pl
    Banerek Wstawiłem :)
    link do bloga http://recenzjealiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się ;)greenninde@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się
    obserwuję jako Patka
    baner na stronie: http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html
    e-mail: patrycjakuchta@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się do konkursu;) Mój e-mail: azumi.90@hotmail.com Banner zaraz wstawię. I dodam Twój blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  114. zgłaszam sie :)
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    obserwuję jako OliwkaEwka
    mail kochamsztuke@wp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się i ja:)

    pozdrawiam
    ciotka.klapecka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Zgłaszam się z chęcią. :)
    e-mail : nataliam07-97@o2.pl
    baner wstawiony - stronica-08.bloog.pl
    obserwuje bloga jako nataliam07-97 :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się :)
    e-mail: Ewell13@interia.pl
    Obserwuję blog jako Vera
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Oczywiście, że się zgłaszam!
    e-mail: ladybasia11@onet.eu
    Obserwuję bloga jako bess.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako Paula111112
    email : nubirum@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się. :) Ale szczęścia to mi brakuje.
    e-mail: zakrecona1997@gmail.com
    Obserwuję jako Dark Angel
    Banerek na moim blogu w zakładce "Konkursy"

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Zgłaszam się! jedrzejjankowski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się ;)
    E-mail: gabcia.gabcia@wp.pl
    Bannerek jest w bocznej kolumnie mojego bloga.
    Obserwuję twój blog już od dawna jako Gabrielle_ ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się :)
    Bloga obserwuję już dawno, banner wstawiony. Mail: joannroj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Zgłaszam się ;)
    stoje.za.drzwiami@gmail.com
    Obserwuję od jakiegoś czasu jako Bahari, a bloga nie posiadam ;D

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się:)
    Moj email: monikagaba@onet.eu
    Baner dodany na moim blogu na dole :)
    Obesrwuje jako: Tajemnice Basnioboru
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Zgłaszam się.
    immora.fray@gmail.com
    Obserwuję, a bannerek na blogu: http://my-fantastic-books.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  127. Z chęcią wezmę udział :)
    Bannerek na pasku bocznym: http://szyc-nie-umierac.blogspot.com/

    bb90(at)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się! Banerek umieszczony, obserwuję jako Tetis, mój email: patrikijaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam się, kasiol96@tlen.pl, wstawiłam baner, obserwuję jako Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Zgłaszam się do wzięcia udziału w losowaniu. Mój email: karolinamarianna@onet.pl Pozdrawiam Crazyx5

    OdpowiedzUsuń
  131. obserwuję, baner wstawiam :) chcę wziąć udział :D
    email: waniliowymakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Witam! ;) Biorę udział;D
    Oserwuję, baner zamieszczony u mnie.
    email:zirtael@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Cześć!
    Zgłaszam się. Obserwuję jako czytelniczka, baner u mnie po prawej stronie bloga.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam się!:D
    Mój e-mail: black.bookmark@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Jeśli jest książka, to jestem i ja :).
    Zapisuję się.

    raeszka
    a.m.math@poczta.fm
    informacja na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam sie i ja:)

    Obserwuję jako: MuStories (inna ikonka ze zdjęciem niz tu)
    banerek na prawym pasku jest:
    http://make-up-stories.blogspot.com/
    mój mail: jagoda.bemben@gmail.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako Izulkowa ;)
    email: izulkowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Zgłaszam się :)
    yllla@interia.pl
    obserwuję jako yllla

    banerek umieszczony w specjalnym miejscu http://yllla-cowgowiepiszczy.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  139. W tym momencie wyrażam chęć zgłoszenia się w konkursie.
    pisarzblog@onet.pl
    Banerek jest na http://ksiazki-legera.blogspot.com/
    Zaraz cię będę obserwował
    Mieszkam w Polsce, a z datą się zmieściłem :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Mam nadzieję, że nie jest jeszcze za późno na zgłoszenie się, a więc zgłaszam się do Twojego konkursu.
    glorianadias@gmail.com
    banerek jest umieszczony po prawej strony mojego bloga
    http://in-the-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. jeszcze ja! katherinehelfire@wp.pl
    http://tworczyzakatekkatherine.blogspot.com/ banerek jest
    obserwuje jako agexp

    OdpowiedzUsuń
  142. jaka kolejka, też się zgłaszam
    shapeofmyheart1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. zagłaszam się
    obserwuje jako ola291998
    banner na blogu
    ola291998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. Z miłą chęcią się zapiszę;-)
    Obserwuję jako: Natalia Pałczyńska
    banerek:http://natalia01041997.blogspot.com/
    e-mail: natalihelfire1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...