"101 Archaniołów"- dr Doreen Virtue

Autor: dr Doreen Virtue
Ilość stron: 180
Ocena: 5/6









Co to jest Archanioł? Ilu ich jest? Czym się różnią od Aniołów? W czym mogą nam pomóc i jak o taką pomoc poprosić?
Pewnie większości z Was nurtowały czasami te pytania tak jak mnie i właśnie dlatego warto przeczytać tę książkę! Znajdziesz tu wszystkie odpowiedzi.
Książka przedstawia piętnaście Archaniołów od Michała do Zadkiela. Każdy jest szczegółowo opisany. Można tu znaleźć jaki mają kolor aury, ich specjalności i kilka ogólnych informacji. Czy wiecie, że Archanioł Gabriel pomaga przy wychowywaniu dzieci, albo że Archanioł Chamuel może pomóc znaleźć każdą rzecz? Ja nie miałam o tym pojęcia! Z tej książki można się dowiedzieć, że Archanioły mogą pomóc Ci we wszystkim, od takich banalnych rzeczach jak znalezienie kolczyków po znalezienie pracy aż do napisania wielkiego hitu muzycznego. I wystarczy tylko poprosić, a Twoje problemy zniknął. Najlepsze jest to, że w każdym rozdziale jest opisana historia kogoś komu rzeczywiście Archaniołowie pomogli.
Dużym plusem jest przepiękne wydanie.  Zaskoczyło mnie to, że kartki są takiego samego koloru co aura opisywanego Archanioła. Nawet kilka razy na koniec rozdziału zauważyłam cudowne ilustracje Archaniołów.
Język, którym jest napisana książka jest bardzo przyjemny w odbiorze i dzięki niemu kartki same się przewracają z szybkością torpedy.
Bardzo zaintrygowała mnie treść tej książki, więc pewnego dnia (dokładnie w sobotę :) wypróbowałam moc Archaniołów. Szukałam ważnych dla mnie kopert i kartek. Wiedziałam w jakiej powinny być szufladzie, jeszcze nawet pamiętałam jak je tam wkładałam. Ale za nic w świecie nie mogłam ich tam znaleźć. Wtedy pomyślałam, że znalazła się okazja na poproszenie Archanioła Chamuela o znalezienie moich rzeczy. Zrezygnowana zaczęłam zamykać szufladę i tu nagle jakieś szeleszczenie i gdy wyjechał szufladę z szafki okazało się, że moje zguby wypadły z szuflady za nią do wnęki. Teraz już będę wierzyć w moc Archaniołów ;D
Polecam tę książkę każdemu bez wyjątków. Może to nie jest lekka tematyka, ale na pewno każdego zaciekawi.

Za możliwość przeczytania dziękuję Studiu Astropsychologii:

29 komentarzy:

  1. wydaje się być ciekawą pozycją ;) zastanowię się nad nią ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, będę musiała powiedzieć pas, nie za bardzo interesują mnie tego typu sprawy, w sensie że religijne. Ale moja mama będzie zachwycona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książkę, ale osobiście nie przypadła mi do gustu. :)
    a recenzja świetna. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę! Chyba poszukam i przeczytam bo zaciekawiłaś mnie ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj będę musiała sięgnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, nie wiedziałam, że to może być skuteczne :) Wydaje się, że to bardzo ciekawa pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie. Być może ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako że lubię taką tematykę(mój nick mówi sam za siebie) tak więc lektura dla mnie.
    pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać że chętnie po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, to może być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie moje klimaty. Ja jak czegoś nie mogę znaleźć to zastanawiam się gdzie to położyłam. I jakoś zawsze działa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wierzę w takie istoty jak anioły, więc to książka nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja chyba się skuszę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie słyszałam już o tym, że ta książka została przepięknie wydana. Aż wstyd się przyznać, że nie znam odpowiedzi na większość pytań zadanych przez ciebie na początku... Pora nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tematyka ciekawa, więc czemu nie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie do końca mój klimat, ale przecież otwieram się na nowe gatunki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje się fajna,pewnie przeczytam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie nie moje klimaty. Nie moja dziedzina wiedzy, nie moja tematyka... Spasuję. :) Nie lubię anielskich klimatów, że tak powiem. :) Jeśli już, to w ujęciu teologicznym stricte, ale i to niekoniecznie. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie nie moja bajka, dlatego chyba sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no bardzo mnie zaciekawiłaś :) Intrygująco brzmi ta książka, więc chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ciekawią mnie książki o tej tematyce, więc raczej sobie daruję tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka raczej nie dla mnie, spasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Możliwe, że kiedyś sięgnę po tą książkę. Interesuję się aniołami, nefilim itd.
    Zapraszam do mnie http://invisibl3e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie kończę ją recenzować :) bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...