Urodzinki :D i stosik 3

Chciałam napisać ten post już wczoraj, ale jakoś brakowało mi czasu, więc dopiero dziś podziele się z wami radosną wieścią. Wczoraj miałam swoje 14 urodzinki, a jeszcze wcześniej u mnie w domu była impreza. Oczywiście dostałam od moich kochanych koleżanek z klasy kilka książeczek :) i pare rzeczy (tak, dostałam bardzoooooo dużo czekolady, do której mam szczególną słabość), które nie zmieściły się już na zdjęciu.
I jeszcze jedno zdjecie ze zbliżeniem na moje cudeńka.
Od góry:
1. Chiński nie gryzie- od Justyny, Desuu~ czyli Eweliny i Munlee czyli Weroniki - dziewczyny wiedzą, że bardzo chcę uczyć się chinskiego :)
2. "Serce w chmurach" Jennifer E. Smith- od Alice, czy Ali
3. "Las zębów i rąk" Carrie Ryan- od Chanyeol lover. czyli Kamili
4. "Delirium" Lauren Oliver- od drugiej Justyny

Już niedługo pojawi się recenzja "Zieleni szmaragdu", ale najpier muszę zrobić porządki w ogrodzie. Muszę po imprezie naprawić hamak, pomóc mamie sadzić kwiatki (według niej za mało kolorowo jest u nas w ogrodzie) i nauczyć psa sąsiadów nie gryźć siadki (coś czuje, że niedługo przedostanie się z działki sąsiadów na moją ). A teraz muszę lecieć- obowiązki wzywają :)
Dziękuję dziewczyny wam  jeszcze raz :)

41 komentarzy:

  1. Sto lat!
    Smacznego i miłego czytania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Jak największego zapału do czytania i recenzowania książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :)
    Prezentów zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! A prezentów zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego Ci życzę :) 100 lat i samych najciekawszych lektur! :)

    prezenty świetne! "delirium" za mną chodzi i muszę dorwać pewnego dnia :) i strasznie zazdroszczę ogródka! ech co ja bym dała, żeby w takie piękne dni, położyć się na kocyku i zatopić się w lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chińskiego? No to dużo pracy Cię czeka. Ja wolę poduczyć się w angielskim, bo najlepszy to on nie jest. Reszty książek nie czytałem, ale gdybym ja miał takich kolegów, po prostu marzenie nie do zrealizowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Owocnych recenzji :3
    Z twojego stosika zaciekawiła mnie książka "Las Zębów i Rąk". Nie mogę się doczekać recenzji, gdyż zastanawiam się czy ją przeczytać. :D Widzę, że masz ambitny plan nauczenia się chińskiego :3 Ja chciałem zacząć z japońskim ale jakoś mi się to odwleka xd
    U mnie nowe recenzja. ExtinctDreams
    Pozdrawiam, Avenix :}

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro uczysz się chińskiego, to musisz być ambitna :)
    Wytrwałości i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! :) Bardzo fajne prezenty dostałaś swoją drogą, szczególnie oryginalny ten chiński :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! : )
    Wytrwałości w nauce chińskiego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pozycje, w mojej bilbliotece tez niedawno zagoscily Delirium i Las zebow i rak :) Zycze powodzenia w nauce chinskiego! Musze przyznac, ze to zaskakujace, ze tak mloda osoba chce sie uczyc z wlasnej woli takiego jezyka. Brawo!!

    No i oczywiscie spoznione STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat i gratuluję pięknych książek.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Stosik fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Las zębów i rak cierp.lwie na mnie już od roku czeka. Derilum bardzo mnie ciekawi. Gratuluje Chińskiego, ja planuje nauczyć się japońskiego. Już nawet parę "robaczków" z hiragany umiem umiem :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo że spóźnione, to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! Super książki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszego :)
    I piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się doczekać recenzji!
    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego NAJ z okazji urodzin! Życzę Ci przede wszystkim samych dobrych, niezapomnianych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! :D
    A stosik zacny :D Też chcę nauczyć się chińskiego xd
    Swoją drogą też niedawno miałam 14 urodzinki (24) XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszego :)
    Książki, które dostałaś mam ochotę sama przeczytać w przyszłości ^^

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego!
    Świetne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego! Dostałaś świetne książki, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prezenty, Delirium i Las zębów i rąk właśnie zamówiłam sobie w selkarze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego co najlepsze! I piękne zbiory, oczywiście :)

    A ja w ogródku z własnej woli pracuję - właściwie nikt się oprócz mnie, ogrodem nie zajmuje (no dobra, tata kosi trawę! ), więc mama nie narzeka :D W końcu 15 latka babrząca się w ziemi z własnej woli to chyba cud, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. sto lat i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, świetne nabytki, gratuluję! Życzę Ci wszystkiego dobrego i samych uśmiechów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego!Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowego posta.;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wsztstkiego naj naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z jakiego jesteś miasta? Bo na Uniwersytecie Śląskim (nie w Katowicach, a w Sosnowcu czyli 15 min pociągiem od Katowic) jest chiński z angielskim :) Sama się tam uczę, ale jestem na językach stosowanych : francuski z angielskim :) Wiem, że masz jeszcze dużo czasu zanim wybierzesz się na studia, ale tylko Cię informuję, jeśli chiński Ci się nie znudzi do tej pory :D
    Wszystkiego najlepszego, wprawdzie spóźnione, ale są :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Łeee jakie perełeczki... ja też chce taki stosik ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego co najlepsze !!
    Podziwiam Cię z tym chińskim. Jest to na prawdę ciężki jeżyk, jednak jeśli masz zapał i werwę do nauki to polecam - specjaliści z znajomością tego języka są u nas w kraju rozchwytywani :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spóźnione 1OO lat i wszystkiego najlepszego!
    Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spóźnione, ale serdeczne sto lat! Fajny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chiński - bardzo ambitnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spóźnione sto lat! Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oddaj "Las zębów i rąk" i "Delirium"! Od dawna czaję się na te pozycję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...