oTAGowani!

Do świetnej zabawy o nazwie "oTAGowani" zostałam zaproszona przez Miłośniczkę książek i Rudą.
Może na początek kilka zasad:
1 Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.


Wiem, że powinno się odpowiedzieć na 11 pytań, ale poprostu nie mogłam tak pominąć pytań jednej osoby, więc zrobiłam malutki wyjątek i odpowiedziałam na 22 pytania.

Pytania Miłośniczki Książek i moje odpowiedzi:
1. Co Cię skłoniło, aby założyć taki a nie inny blog? Założyłam blog, po tym jak zobaczyłam koleżanki. Bardzo mi się spodobał pomysł i tak się zaczęło.
2. Jak to się stało, że nazwa Twojego blogu jest taka a nie inna? Skąd się wziął pomysł? Ten blog miał być taką moją małą biblioteczką więc i nazwa taka tylko, że po angielsku.
3. Biorąc książkę do ręki, na co w pierwszej chwili zwracasz uwagę?Na opis z tyłu. Mam jeszcze taki swój mały przesądzik, że jak ostatnie zdanie jest interesujące to i książka też- zazwyczaj się sprawdza :)

4. Czy w jakiś sposób zniechęca Cię do lektury książka o sporej objętości?Może troszeczkę, ale po przeczytaniu grubej książki jestem z siebie dumna, że przez nią przebrnęłam.

5. Masz jakieś szczególne nawyki towarzyszące czytaniu książki? Nie, jakoś nigdy nie miałam nawyków towarzyszących czytaniu.
6. Wybierasz książkę... weźmiesz tę wydaną w twardej czy miękkiej oprawie?W miękkiej, jest lżejsza.

7. Częściej sięgasz po książki zagranicznych czy naszych rodzimych autorów?Zagranicznych.

8. Udało Ci się nawiązać już jakieś współprace z portalami/wydawnictwami?Z dwoma- Esprit i Replika.

9. Jeśli odpowiedź na powyższe pytanie jest twierdząca... to jak do tego doszło? To Ty napisałaś/eś do nich czy oni do Ciebie? Opowiedz swoje początki...Poprostu napisałam do nich e-maila i to tyle co musiałam zrobić.

10. Które wydawnictwo cenisz sobie najbardziej i dlaczego to, a nie inne?Wiele wydawnictw cenię na równie, więc jakoś tak mi dziwnie wybierać jedno.

11. W jakim zawodzie związanym z literaturą byś siebie widział/a i dlaczego akurat w tym, a nie w innym?chyba dziennikarka, albo może pisarka ( chciałabym kiedyś napisać ksiażkę, która zostałaby wydana, dlatego że mam wiele pomysłów na nią :)


Pytania Rudej i moje odpowiedzi:
 1. Twoje ulubione cytaty. „Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” z Małego Księcia.
2. Twój znak zodiaku.Byczek :)

3. Jakiej muzyki słuchasz? Podaj ulubione zespoły...Nie mam ulubionego gatunku muzyki, słucham praktycznie wszystkiego, ale przynajmniej mam ulubiony zespół: Florence and the Machine.

4. Czy masz jakąś pasję poza książkami? :)Oj dużo tego. Lubię śpiewać i oczywiście grać na pianinie- to mnie bardzo odpręża.

5. Z którą znaną osobą najchętniej umówiłabyś/ umówiłbyś się na spotkanie? uzasadnij :)
Jakoś nigdy o tym nie myślałam i nadal nie myślę.
6. Jaki gatunek książki lubisz najmniej?
Oczywiście fantasy.
7. Twoje ulubione filmy.
"Ostatnia piosenka"!
8. Od czego jesteś uzależniona?
Od czekolady i oczywiście czytania książek!
9. Czego w swoim życiu nie możesz się doczekać?
Sama nie wiem, jakoś na nic aż tak bardzo nie czekam.
10. Jaki najchętniej wybralibyście kierunek studiów?
Od trzech lat marzę o architekturze.
11. W jakim zawodzie obecnie pracujesz?
Uczeń :)

To teraz moje pytania:
1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
2. Z jakim autorek/ą chciałabyś sie spotkać?
3. Jaka była twoja pierwsza przeczytana książka?
4. Marzyłaś kiedyś, żeby napisać ksiażkę?
5. Gdzie chciałabyś najbardzie pojechać?
6. Jaki gatunek książek jest twoim ulubionym?
7. Czy kupiłaś kiedyś książkę patrząc tylko na jej okładkę?
8. Jakie masz plany książkowe na ten miesiąc?
9. Czy kiedyś przeczytając kilka stron książki od razu ją rzuciłaś i nigdy do niej nie wróciłaś?
10. Jaką książkę aktualnie czytasz?
11. Jaka jest twoja ulubiona ekranizacja filmowa ksiażki?

oTAGowane przeze mnie osoby:
Blueberry, Tristezza, Wakacyjna, Maytea, Sol, Blair, Rosemary, April, Megajra, Elen, Yui Tamashi

Zapraszam do zabawy!

17 komentarzy:

  1. Ciekawa jest ta zabawa :) Fajnie było odkryć Twoje małe sekrety :)
    Ja przed kilkoma minutami opublikowałam swoje odpowiedzi :) Jak masz ochotę poczytać to zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, że mimo, iż wytypowała Cię jeszcze jedna osoba oprócz mnie, zdecydowałaś się odpowiedzieć zarówno na jej jak i moje pytania :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca odpowiedzi! I ja wkrótce wezmę udział w zabawie, też zostałam zaproszona przez Rudą. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym się nauczyć grać na pianinie. Jestem on w moim posiadaniu, ale nie byłam dość wytrwała w ćwiczenia. Wolałam gitarę. Zazdroszczę ci umiejętności.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No ciekawe pytania i po raz trzeci jestem wytypowana rany julek, ale mam pytań do ogarnięcia ;D
    Dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pytania. Dziękuję za zaproszenie, bardzo chętnie skorzystam. :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawód dziennikarka - to dopiero coś fajnego.
    Ja także uwielbiam Florence.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak , nie wiedziałam Gabi że jesteś uzależniona od czekolady? Kolejna rzecz która nas łączy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten cytat z Małego Księcia jest boski *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za oTAGowanie, strasznie mi miło :D. Mam nadzieję, że uda mi się wziąć udział w zabawie. Tylko muszę wygospodarować trochę czasu, a z tym u mnie ciężko xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za oTAGowanie ;)

    Florance and the Machine?? O_o

    To tak jak JA !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za oTAGowanie :) Nie jestem pewna, czy wezmę udział w zabawie, ale może znajdę czas. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabawa bardzo fajna. :) I na mnie juz padło podwójne otagowanie. Nie wiem kiedy znajdę czas, by odpowiedzieć, ale bardzo się cieszę. :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...