Czytamy fantastykę!

Buszując ostatnio po internecie i oczywiście po blogach natknęłam się na niesamowitą akcję. Momentalnie postanowiłam do niej dołączyć, bo przecież fantastyka jest moim ulubionym gatunkiem książek :) Więc odpowiedziałam na kilka pytań.



·         Jakie są Twoje ulubione książki z gatunku fantastyka?
Oczywiście "Czerwień Rubinu",” Błękit szafiru”,” Zieleń szmaragdu”, "Bajki robotów", "Harry Potter i kamień filozoficzny", „ Władca pierścieni”.
  • Jakie książki fantastyczne zrecenzowałaś/eś na swoim blogu?
Prawie wszystkie książki jakie czytam są z gatunku fantastyki (proszę, zajrzyjcie tutaj). Po prostu kocham je!
·         Jakie książki fantastyczne zamierzasz niedługo przeczytać?
Oj dużo tego: "Kobieta w czerni", "Miasteczko Salem", "Żelazny cierń", "Las zębów i rąk" i wiele innych.
Pozdrawiam GumcioBook ;D

16 komentarzy:

  1. Również przyłączyłam się do akcji;)

    OdpowiedzUsuń
  2. akcja jest faktycznie ciekawa :) bynajmniej ja póki co do niej nie przystąpię, ale na moim blogu dałam o niej informację dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie do niej dołącze, a "Miasteczko Salem" czytałam i jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również przyłączyłam się do akcji. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie lubię "Bajek robotów"... Ach to moje nastawienie do lektur :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla fanów fantastyki niewątpliwie akcja ciekawa, ale ja dam sobie spokój. Nie cierpię tego gatunku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś oTAGowana do blogowej zabawy :)
    szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dołączę do akcji, bo nie lubię fantastyki;) Jeżeli chodzi Ci o "Miasteczko Salem" Kinga, to nie jest to fantastyka, tylko horror;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Horror jest podgatunkiem fantastyki.;)

    Bardzo dziękujemy, że do nas dołączasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przepadam za fantastyką. Czytałam tylko Pottera, którego uwielbiam, ale nie ciągnie mnie do fantasy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, i wiedziałam, że tak będzie :) ktoś mnie ubiegł :) no ale trudno, najwyżej pominiesz moje pytania :) ale zasady to zasady, więc informuję, że

    zostałaś oTAGowana :)

    szczegóły w mojej notce o tutaj:
    http://magicznyswiatksiazek.blogspot.com/2012/05/blogowa-zabawa-otagowani.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar przyłączyć się do akcji, ale ciągle brakuje mi czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Wakacyjna: ciągle mówię sobie, że się zapiszę i cały czas albo mam coś innego na głowie, albo zapominam! :))

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...