Zabawa blogerów!

Oglądając ostatnio blog Angeli natrafiłam na bardzo fajną zabawę :) Postanowiłam odpowiedzieć na kilka pytań.
  • O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Chyba najczęściej czytam wieczorami, tak przed snem. Rano jakoś nie mogę się skupić. Ale są takie dni, gdy czytam cały czas bez przerwy nawet w szkole :)
·        Gdzie czytasz?

Mogę czytać wszędzie: w domu, na podwórku, w szkole i w autobusie.
  • W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Dla mnie to bez różnicy, mogę czytać na stojąco, na siedząco i na leżąco.
  • Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Najchętniej czytam paranormalne, fantasy i romanse. Kocham te gatunki :)

·        Jaką książkę ostatnio kupiłeś/aś albo dostaleś/aś?
Ostatnio kupiłam „Dziewczynę o szklanych stopach” (było to co prawda trochę dawno, ale to ostatni zakup), a dostałam „ Córkę Łowcy Demonów”.
  • Co czytałeś/aś ostatnio?
Ostatnio czytałam „Zieleń szmaragdu”.
  • Co czytasz obecnie?
Obecnie czytam „Córkę Łowcy Demonów” i „Dziewczynę o szklanych stopach” ( tak dwie na raz :)
  • Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Zawsze używam zakładek, nawet nie mogę sobie wyobrazić zaginania rogów( po prostu nie lubię niszczyć książek). Zazwyczaj są to zakładki, które już znajdywały się w książkach lub taka jedna wyjątkowa, którą zrobiła mi koleżanka z papierków od krówek ;D
  • Ebook czy audiobook?
Ani to, ani to. Gdy słucham audiobooka to po pewnym czasie się wyłączam, a ebooki strasznie mnie męczą. Zdecydowanie wolę poczuć książkę w rękach.
  • Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Gdy słyszę hasło: „ulubiona książka dzieciństwa” od razu na myśl przychodzą mi lektury, a z lekturami „Chłopcy z placu broni” i „szatan z siódmej klasy”( co prawda te książki miałam w podstawówce do której jeszcze niedawno uczęszczałam)
  • Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Ojej, nawet sama nie wiem. Uroczyście ogłaszam, że te pytanie jest dla mnie za trudne :)

Oczywiście do zabawy zapraszam każdego chętnego mola książkowego :)

23 komentarze:

  1. Z chęcią zobaczyłabym zdjęcie tej zakładki z papierków od krówek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz wstawiłam :) Nic nadzwyczajnego, ale ta zakładka jest dla mnie wyjądkowa.

      Usuń
  2. zakładka bardzo urocza :))
    w zabawie również brałam już udział :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowa zakładka! Oczywiście jest również śliczna. Pochwal ode mnie koleżankę. Tak uroczej zakładki robionej ręcznie nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawa bardzo ciekawa, a zakładka BOSKA. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zakładka (i jaka oryginalna).
    A zabawa też świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawa świetne. A zakłdka cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie fajna ta zakładka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie również zachwyca zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zakładka. Popieram wybór "Szatana z siódmej klasy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebanalna ta zakładka. "Szatana..." i "Chłopców..." również bardzo, bardzo cenię. Zwłaszcza "Chłopców...".

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to nic niezwykłego?! Ta zakładka jest świetna, też taką chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz więcej osób bawi się w tą gre. Pozwala poznać po części odpowiadającego. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miłe słowa na temat zakładki, którą zrobiłam dla Gabi :*
    Zapraszam do siebie http://amityisatree-moonlee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śiwetna zakładka, bardzo ci za nią dziękuję :)

      Usuń
  14. Ja właśnie czytam Szatana z siódmej klasy,to moja lektura ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i pomysłowa ta zakładka ;) A co do pory czytania, to ja też najczęściej robię to wieczorem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zakładka:D nie ma co:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakładeczka cudo, koleżanka jest bardzo pomysłowa :)
    Jeżeli chodzi o audiobooki to ja tak samo się wyłączam nie wiadomo kiedy , wolę sama czytać ale te tradycyjnie papierowe książki :) Do audiobooków się jeszcze nie przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. tak zakładki Wieśki są THE BEST !!
    xd
    moja wisi jako ozdoba na kocie
    hhahah

    OdpowiedzUsuń
  19. zakładka świetna! :) ja muszę sobie sprawić jakąś fajną, bo ciągle używam zwykłej tekturowej, kupionej z jakąś książką :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...