Wyniki konkursu

Nadszedł dzień wyników mojego bezokazjonalnego konkursu, w którym do wygrania była książka "Gra o Juliana". Żałuję, że tylko jedną osobę mogę wynagrodzić, bo zgłosiło się aż 89 z czego jestem bardzo szczęśliwa :) Ale obiecuję, że niedługo znowu zrobię jakiś konkurs i tym razem zwyciężyć będzie mogło kilka osób. Czekałam na ten dzień z niecierpliwością i w końcu i ja i wy możecie poznać tego lub tą szczęściarę/rza. Nie przedłużając już.

Moja kochana maszyna do losowania (oczywiście najpier karteczki były porządnie wymieszane zanim trafiły do koszyka, który tak na marginesie zrobiłam razem z przyjaciółką na plastyce w szkole). Losów jest dość dużo, bo tak jak uprzedziłam osoby obserwujące mojego bloga będą miały większe szanse i dlatego postanowiłam dać im po 2 losy.

   A oto zwyciężczyni:


Gratuluję Tristezza! Na mój adres g_gumciobook@onet.pl proszę Cię o wysłanie danych do wysyłki. I oczywiście jeszcze raz bardzo dziekuję wszystkim, którzy zgłosili się do mojego pierwszego konkursu ;D
***
Ostatnio mam bardzo mało czasu. Ciągle nauka i nauka, nawet odetchnąć nie mogę. Jeśli nie byłam aktywna, na którymś z Waszych blogów to proszę się skarżyć! Napewno wtedy nadrobię zaległości :)
Pozdrawiam wszystkich moich
kochanych Moli Książkowych

30 komentarzy:

  1. No cóż,będą inne okazje,mam nadzieje ;D

    Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Dziękuję Ci za zabawę.
    Ja też mam masę nauki. Ciągle tylko ta nauka i nauka. Już mam dosyć. Ale jeszcze zostały dwa tygodnie męczarni, stresów i nie wiadomo jeszcze czego, a potem zabieram się za moje ukochane książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa... dziękuję ! A ostatnio marudziłam, że nic nigdy nie wygrywam, a tu taka niespodzianka ! :) Dane już zaraz wysyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Tristezza, Ładnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne pismo. Gratuluję zwyciężczyni!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy koszyczek :D Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Tristezza! Miłego weekendu majowego wszystkim blogerkom i blogowiczom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! : )

    Koszyczek jest bardzo ładny, a w przyszłych konkursach życzę również tylu uczestników co w tym. : )

    Miłej majówki!

    Pozdrawiam,
    Drrim

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama pisałaś karteczki? Jeżeli tak to masz prześliczne pismo! :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i wygranej i Gabi tego koszyka ! Jak ty go żeś zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, trochę smutam, że to nie ja wygrałam :( - Paszkówna

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...