Konkurs [zakończony]

Siedziałam sobie na huśtawce i myślałam. Dosłownie kilkanaście minut temu wpadłam na pewien pomysł. Wbiegłam do domu i sekundę potem byłam już w swoim pokoju, wybrałam książkę, otworzyłam komputer i zaczęłam pisać.

Ogłaszam pierwszy konkurs na moim blogu :)


Do wygrania jest książka pt. " Gra o Juliana"- Adele Griffin.

Zasady konkursu:
1. Konkurs dla blogowiczów mieszkających na terenie Polski.
2. W komentarzu zgłoś chęć wzięcia udziału w konkursie i napisz swój adres e-mail.
3. Dodaj bloga do obserwowanych- nie jest to wymagane, ale możesz mieć większe szanse na wygraną.
4. Wstaw banerek konkursu na swojego bloga (oczywiście, jeśli go posiadasz).
5. Zgłoszenia przyjmuję do 27 kwietnia, następnego dnia będą wyniki.
                           
  Pozdrawiam :D

106 komentarzy:

  1. No oczywiście że się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO o mailu zapomnieałam, i tak znasz ale ;
      kinga989@onet.pl

      Usuń
  2. Chyba wpadłyśmy na pomysł zorganizowania konkursu w tym samym momencie, bo u mnie też się pewnie pojawi... kiedyś :D Ale najprawdopodobniej jutro :)

    Oczywiście się zgłaszam, baner pojawi się w specjalnej zakładce, a mój e-mail to karolka1999@interia.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    shadow-sol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :) elen231096@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Dodałam do obserwowanych, banner znajduje się w zakładce "Konkursy".
    Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się na konkurs, dawno miałam już ochotę na przeczytanie tej książki, ale nie miałam jeszcze okazji :)
    mirabelka96@gmail.com
    Bloga już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także za parę dni ogłaszam konkurs, tak w tajemnicy ci powiem :)
    Oczywiście Zgłaszam się :)
    sieniek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się również. Banner na stronie, mam Cię w obserwowanych. Mój email: subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się:) Obserwuję jako Nevermore, mail: AsiaL2K@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam sie. ania.glod@amorki.pl. Jak wstawić banner na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W projekcie klikasz "dodaj gadżet" i znajdź zdjęcie i wstawiasz obrazek, który ja wstawiłam. W każdym razie ja tak robię. Jakoś trudno to wytłumaczyć.

      Usuń
  11. Jeśli w konkursie jest do wygrania książka, to moim obowiązkiem jest zgłoszenie się :) Zatem

    Zgłaszam się :)

    milosniczkaksiazek@onet.pl
    Blog obserwuję
    Baner będzie za chwilę na moim blogu w zakładce z Konkursami

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Jaka niespodzianka! :o
    Zgłaszam się. Dodawać do obserwowanych nie muszę, bo już dawno wykonałam ;)
    mail: ceisha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    Zaraz dodam banerek ;)
    x.miqa.x@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, toż to przecież jasne! :)

    izaolen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do konkursu.

    martynal11@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ;)

    katarzynagolko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się zgłaszam.
    larysa-recenzje@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. :*

    e-mail: kamilaradzi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się:)
    malaemily@interia.pl
    informacja o konkursie dodana do odpowiedniej zakładki:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ;) joannroj@gmail.com (banner w zakładce konkursy)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)

    ania0278@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    ntlfik@gmail.com

    (Banner już dodany i dodałam twój blog do obserwowanych)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się. Banner dodany na blogu, dodałam do obserwowanych.
    email: proelostodwazero@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się i dodaję do obserwowanych
    malamutka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    Email: marichetti@gmail.com

    A banerek już wstawiam na:
    http://twoja-poczytajka.blogspot.com/

    Oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Mój e-mail : valeria55@wp.pl
    Bloga już obserwuję, a baner został wstawiony na profil.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za informację. Z chęcią się zgłaszam. :)

    megajra8@gmail.com

    Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się!
    email: karolina.j516@gmail.com
    bloga obserwuję już od jakiegoś czasu
    baner wstawiony na blogu: http://zaczytanawksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się.
    Banner dodaję do zakładki konkursy.
    scarlett13@onet.eu
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście zgłaszam się;)
    I e-mail:pawel.wolinski@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Z dziką chęcią biorę udział:0
    aniapaszek@vp.pl

    http://dhampirka19.bloog.pl/id,331009084,title,konkursy,index.html ->niestety nie umiem dodać bannera na boczny pasek, więc dodałam jako wpis:)

    Pozdrawiam!

    Życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się :)
    pesymistka13@o2.pl

    Banerek wstawiony. bloga obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym się zgłosić, ale zastanawia mnie jakiego rodzaju będzie to konkurs? Przydałoby się więcej danych na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę losować zwycięsce, pewne użyję jakiego programu w intenecie :)

      Usuń
  36. Zgłaszam się! faloutgirl@buziaczek.pl
    Bloga obserwuję, baner dodany.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się. ;)
    Mail: nikuss1@amorki.pl
    Bannerek dodany na blogu, a blog do obserwowanych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banner przeniosłam do zakładki 'konkursy i candies'. ;3

      Usuń
  38. Zgłaszam się
    Mail: clarissaa@o2.pl
    Bannerek w Konkursach i blog jest obserwowany.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się
    sardegna@poczta.onet.eu
    podlinkowałam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :-)
    tierra.es.mia@gmail.com
    bannerek mieszka już w pasku bocznym na blogu

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się. tamashiyui.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się - miauu@opoczta.pl
    Zaraz banerek wstawię i bloga do obserwowanych :)

    Pozdrawiam ciepło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie się zgłoszę! kamila13@wp.eu
    Blog dodałam do obserwowanych, a banner umieszczam jak najszybciej na blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się. Blog obserwuję:) Mój e-mail: aga18ilm@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo chętnie przygarnę książkę :)
    aaalexia@wp.pl
    Obserwuję :)

    Zapraszam również na mój konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się z chęcią i obserwuję, a bloga nie prowadzę ;)
    stoje.za.drzwiami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się - gosiarella@gmail.com ;)
    Banerek obowiązkowo wstawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się do konkursu ;)

    marwa89@wp.pl

    blog obserwowany, baner zaraz zamieszczę na swoim, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ooo, ja też śpiewam i gram na pianinie (w sumie to dopiero zaczynam). W zeszłym rok skończyłam studium wokalne ;) A na czym grasz?
    A, i napisałabyś mi pokrótce jak mniej więcej będzie wyglądał konkurs? Bo myślę, by się zgłosić, ale nie wiem czy będę miała wystarczająco czasu by wziąć w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  50. W takim razie ja też się zgłaszam :)

    ps. jak wstawia się baner na tego bloga?:D

    OdpowiedzUsuń
  51. A! A codo twojego komentarza, w jakim zespole śpiewałaś?
    Ja śpiewałam przez 3 lata w zespole poezji śpiewanej, a aktualnie szukam ludzi do nowego projektu. Oby wypaliło.
    Masz jakieś muzyczne plany na przyszłość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! I oto mój mail: xero.flover@gmail.com

      Usuń
  52. zgłaszam się bardzo chętnie.summer21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się:D Spróbujemy szczęścia:D
    Bloga obserwuję, baner dodam w zakładkę konkursy na moim blogu:D
    jadzka@fejm.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjemnością -Zgłaszam się :)

    Oto mój e-mail : patix@10g.pl
    banerek jest : http://lady-patix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się. Bloga obserwuję, baner wstawiłam. :)
    Mail: tylko.killevippen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się :)
    mail: miumiu_miu@wp.pl
    GFC miumiu

    PS podoba mi się szablon jaki masz na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na swoje rozdanie książkowe http://miu86.blogspot.com/2012/04/rozdawajka-uwaga-bardzo-krotka.html#more

      Usuń
  57. Zgłaszam się ! Nie czaję za bardzo o co chodzi z banerkiem ale dodam posta ;) Przy okazji fajny blog :D Dodałam się do obserwujących. Mój e-mail to eks.tesco@gmail.com :) To adres mojego bloga : http://zmiennoksztaltnychczas.blogspot.com/ . Pozdrawiam Hugokopter poza zasięgiem , czyli Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się:)
    Bloga już dawno mam w obserwowanych:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się, nie mam bloga, ale chyba mogę się zgłosić, tak wnioskuję!! :D e-mail: Misio2213@wp.pl (nie wchodzę za często, więc wiesz) Mam nadzieję, że wygram ten konkurs :D - Weronika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam nowy e-mail : Weronika_Paszko.interia.pl

      Usuń
  60. Zgłaszam się ;)
    Agata, e-mail: zycie-wsrod-ksiazek@tlen.pl
    Banerek dodany, bloga obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się! mój E-mait to haze00@op.pl :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się :)
    marta_kusz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :)
    Bloga dodany do obserwowanych.
    bezimiennablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Oczywiście,że się zgłaszam :D

    Obserwuje bloga.

    Nataliaxx07@interia.pl

    Dodałam baner

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się!
    Bloga dodałam do obserwowanych.
    Pozdrawiam!

    bellatriks@vp.pl
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiłam bannerek w zakładce Konkursy.

      Usuń
  66. Zgłaszam się ;)
    monia50@go2.pl
    Niestety nie mam bloga więc banerka nie wstawię...

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :)

    yllla@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się!
    mach.joanna(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się. Bloga dodałam do obserwowanych.
    justyna.rudnicka_21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :) paulina.wrobel@onet.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog już dodany, bo założyłam konto :)

      Usuń
  72. Zgłaszam się oczywiście:)
    orzechjulia@gmail.com
    Banerek dodany, obserwacja już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się
    ola291998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja nie mogę przejść obojętnie, zapisuję się :).

    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się:)
    paulinanogaj@wp.pl
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się - kas115@wp.pl
    Obserwuje i dodałam baner.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja się chętnie zgłaszam ;)
    ress@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się :) banerek jest i obserwuję mail kochamsztuke@wp.pl warunki spełniłam i czekam na losowanie :) z opisu fajna książka więc mam cichutką nadzieję że może wpadnie akurat w moje łapki... ;) chciałam Ci też powiedzieć że bardzo mi sie spodobała recenzja Intruza. Dzięki tobie już mam ochotę ją przeczytać więc zaraz lecę do biblioteki ;) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Chętnie się zgłaszam :) Banerek jest wstawiony na bloga. Mój mail to essenality@fejm.pl Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się. przykubkukakao@wp.pl
    Baner wklejony, obserwuję jako Irene Adler.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się.
    martynag.1990@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. malutie szanse ze wygram, ale co tam, zgłaszam się
    alojka.c@interia.pl
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się :)
    Mój e-mail: lidzia37@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Hej!
    Bardzo chętnie się zgłaszam!
    Mój e-mail : karina4@amorki.pl
    Obserwuję bloga.
    Chcę mieć tą ksiażkę, ponieważ lubię czytać różnego rodzaju opowieści. Bardzo podoba mi się tytuł książki. :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Och, jak ja uwielbiam konkursy, a jako nagrody książki. A więc bez wahania i żadnych skrupułów, zgłaszam się. Adres e-mail: winy". Adres e-mail: Mrs.Moore@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się i ja:) Banerek dodany, obserwuję również.
    Adres e-mail: edytaslodkowska91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się;)
    paulina.g4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się :)
    melancholytower[at]wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się! Bloga obserwuję a baner już jest na moim blogu.
    ciasteczkowyppotwor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. To jeszcze takim rzutem na taśmę też się zgłoszę :) Dodałabym baner, ale nie ma to już większego sensu, za to dodałam bloga do obserwowanych.
    wiedzmowa.glowologia[at]gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  91. Hej kto wygrał ? To ja Hygokopter poza zasięgiem tylko zmieniłam nazwę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tristezza. Może kiedy indziej będziesz miała więcej szczęścia :)

      Usuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...