"Zapomniane"- Cat Patrick

Tytuł: "Zapomniane"
Autor: Cat Patrick
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Ilość stron: 312





 Książka opowiada o dziewczynie- London, która pamięta swoją przyszłość, ale każdego dnia o 4:33 zapomina co w danym dniu się wydarzyło. Dziewczyna radzi sobie tylko za pomocą notatek i dwóch osób- mamie i najlepszej przyjaciółce Jamie. Niestety co to byłaby za książka jeśli wszystko szło by zgodnie z planem. W garderobie mamy London znajduje zdjęcia taty i babci, których postanawia odszukać. Jamie jest na nią wściekła, bo London nie popiera jej romansu z nauczycielem. Jedyną osobą, której może ufać jest jej chłopak Luke. Wraz z jego przyjazdem dziewczyna zaczyna mieć wizje, w której  stoi na cmentarzu i bierze udział w pogrzebie jakiegoś dziecka.  
Książka była dla mnie odskocznią od literatury wymagającej więcej myślenia. Czytało mi się ją bardzo miło i nadzwyczajnie szybko. Choć akcja mogła być trochę bardziej wzbogacona o ciekawe wydarzenia, nie żałuję, że sięgnęłam po tę książkę. Najbardziej przypadła mi do gustu postać Luka ( z resztą myślę, że zyska sobie u każdego dobrą opinię). Miły, opiekuńczy i przede wszystkim przystojny. Główna bohaterkę mogę również zaliczyć do ulubionych postaci. Jak sobie myślę co ta dziewczyna musiała przejść. Nie wyobrażam sobie życia, w którym nie mogę zapamiętać w co ubrałam się wczoraj lub jakie nowe osoby poznałam.
„Na pewno nie pamiętam wszystkiego. Pamiętam przyszłość tak jak ty przeszłość. Pamiętasz to, co naprawdę dobre i złe, a zapominasz część tego, co jest ani takie, ani takie, racja?”
Daję 5/6.

Wiem, że recenzja jest bardzo krótka, ale szczerze mówiąc nie miałam dużo do napisania o tej książce.
Pozdrawiam!!!

24 komentarze:

  1. Mam w planach, aczkolwiek czasu brak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam, leży i czeka na swoją kolej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytana i mam podobne zdanie. Całkiem miło się czyta, ale bez fajerwerków, czy głębszych przesłań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach więc na bank przeczytam, do tego świetna ocena i co więcej chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama już nie wiem co myśleć o tej książce. Jak wpadnie mi w łapy to przeczytam, a jak nie to trudno. Nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i przyznaję ci rację. Autorka powinna wzbogacić tochę akcję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle przymierzam się do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja chcę to przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałam komentarz i przypadkowo usunęłam... Uhhh....
    No dobrze. To jeszcze raz ^^

    Pamiętam, że też były książki, co do których nie wiadomo w jaki sposób napisać recenzję. Nie da się nic powiedzieć o niej, trudno jakoś pochwalić, ale i skrytykować trudno. Między innymi "Sen nocy letniej" był taką książką. Recenzowanie staje się wyzwaniem, gdy nie da się od razu "z marszu" czegoś wymyślić.

    Co do książki, wydaje się być ciekawa. Może kiedyś uda mi się po nią sięgnąć.

    Ps. Mam nadzieję też, że będziesz zaglądać do mnie częściej. Przejrzałam troszkę Twojego bloga i widzę, że aż tak nasze gusta się nie różnią. Czytasz klasykę widzę. ;) Ja na pewno jeszcze Cię odwiedzę nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo się tera słyszy o tej książce i zbiera ona głównie pozytywne opinie, na pewno będąc w księgarni nie zapomnę o niej :)
    Dobrze, że jednak nie zakupiłaś "Ogrodu ciemności" lepiej wydać te pieniądze na lepszą pozycję :)
    Cieszę się, że spodobał Ci się mój blog. Ja również dołączam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ją w najbliższych planach czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar ją przeczytać, opis jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę, muszę, muszę ją przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książkę mam w planach od jakiegoś czasu, mam nadzieję że kiedyś przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A fajnie, że trafiłam na twojego bloga, bo już od jakiegoś czasu zastanawiałam się, czy sięgnąć po tę ksiązkę. Troche zniechęca mnie okładka. Ale skoro tak ją chwalisz, to gdy będę miala więcej czasu to po nią sięgnę :)

    Zauważyłam, że gustujesz w podobnej do mnie literaturze. Zatem dodaje również do znajomych.

    ps. masz może konto na lubimyczytać.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam konta na lubimyczytac.pl. Już co prawda myślę nad założeniem jego od tygodni, ale albo zapominam albo nie mam czasu.

      Usuń
  16. Książka w planach, trochę odległych, ale na pewno będzie przeczytana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo , bardzo chcę :D

    Nie wiem czy mi się uda, ale mam cicho nadzieję :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na książke czekam z niecierpliwościa:D
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam i uważam, że była świetna ;)
    A konto na LC to świetna sprawa - mi bardzo ułatwia katalogowanie książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. chcę to przeczytać, lecz ciągle nie mogę jej zdobyć. Chwilowo jest poza moim zasięgiem, ale kiedyś na pewno sięgnę po tę pozycję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie skończyłam czytać tą książkę i zgadzam się z twoją opinią. Czyta się przyjemnie i szybko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam wielką ochotę przeczytać tę książkę, ale nie mogę jej znaleźć w żadnym sklepie. :(
    Zachęcająca recenzja :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...