Nasze ulubione seriale

Ostatnio wchodząc na bloga Bishoujo  zauważyłam, że opowiedziała ona o swoich ulubionych serialach. Również postanowiłam to zrobić.
Zasady:
1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował
3. Zaproś co najmniej 5 bloggerów.
4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali.


Słodkie kłamstewka (Pretty Little Liars)- Uwielbiam ten serial za tą tajemniczość i za to, że nigdy nie chcę przestać go oglądać.
 

Tajemny krąg (The Secret Circle)- Za czarną magię i tajemnicze moce.

Czarodziejki (Charmed)- Za tą całą magię i zaklęcia.

Pamiętniki wampirów ( The Vampire Diaries)- Oczywiście za te wszystkie sceny z średniowiecza i innych epok, bale i wieczne kłamstwa- aż już sama nie wiem komu ufać.
Victoria znaczy zwycięstwo ( Victorious)- Za ten humor i pasje do robienia rzeczy, które się uwielbia.



Zapraszam do zabawy: Blueberry, santana, xero, Marcepankowa, scorpius
Pozdrawiam :D

21 komentarzy:

  1. Serialu "Pretty Little Liars" jeszcze nigdy nie oglądałam, za to planuję przeczytać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo seriali to ja nie oglądam. Tylko "Pamiętniki wampirów". Za to mam nadzieję, że w wakacje uda mi się obejrzeć "House`a". Już tyle pozytywnych opinii krąży o serialu, że muszę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, dziękuję że skorzystałaś z zaproszenia i o mnie wspomniałaś :) Miło mi :)

    Co do seriali - uwielbiam "Pamiętniki wampirów" i "Victorious", a pozostałe, które wymieniłam już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, też oglądasz Pretty Little Liars! Książki także są genialne, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam tylko Pretty Little Liars z wymiennych przez ciebie :) Moim ulubionym serialem jest teraz serial Hellcats :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam tylko czarodziejki, lubiłam ten serial :D

    OdpowiedzUsuń
  7. The Secret Circle i The Vampire Diaries również uwielbiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam kilka odcinków Kłamczuch, ale jakoś nie mogłam się wciągnąć. Aaa, przypomniałaś mi o Czarodziejkach - spędziłam z nimi całe dzieciństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaję, że nie znam żadnego z seriali, które wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wizyty na moim blogu :) dodaję do obserwowanych :) zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że mamy podobny gust co do seriali:) Ja najbardziej chyba lubię Pamiętniki wampirów i tajemny krąg :)
    Słodkie kłamstewka też mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Pretty Little Liars jest jednym z najlepszych seriali jakie oglądam (a jest ich naprawdę dużo;)
    Uwielbiam też oczywiście Pamiętniki Wampirów. Secret Circle jest fajne ale nie powala.

    Zapraszam do mnie :
    loveeread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętniki Wampirów <3
    PLL jeszcze nie oglądałam ale jestem ciekawa.
    Odpowiadając na twój komentarz to jaki rodzaj muzyki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętniki wampirów i Tajemny krąg również oglądam i mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oprócz ostatniego serialu wszystkie znam i uwielbiam ;] a najbardziej Pamiętniki Wampirów i Sekretny Krąg :D Damon <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tak z doskoku ;)

    "Czarodziejki" oglądałam kiedyś.
    'Pamiętniki wampirów" oglądam, a książka dopiero czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za wizytę i komentarz u mnie :)
    Większości tych seriali nie oglądałam, ale pamiętam jak w każde wakacje na polsacie leciały Czarodziejki i oglądałam z ogromnym zaangażowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pretty Little Liars to na chwilę obecną mój ulubiony serial

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie odgądałam jeszcze ani pamiętników wampirów ani słodkich kłamstewek:D chyba czas nadrobic bo w każdym poście sie pojawiaja ostatnio...:P

    OdpowiedzUsuń
  20. "Tajemny krąg"? hmm.. nie słyszłam nawet, a szkoda! Bo na pewno by mnie zainteresował! "czarodziejki" ogladałam ale nieregularnie. Moimi ulubinymi serialami są "Gotowe na wszystko" ( zdecydowanie! Kocham ten serial!) i "dr. House" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Pretty Little Liars" kocham nad życie :D Również "Pamiętniki wampirów", a o "Tajemnym kręgu" nie słyszałam, czas nadrobić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...