"Gra o Juliana"- Adele Griffin

Tytuł: "Gra o Juliana"
Autor: Adele Griffin
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 207













Książka opowiada o dziewczynie o imieniu Raye, która razem ze swoją przyjaciółką założyła konto na facebooku wymyślonej przez nie Elizabeth. Miała ona podbijać serca chłopaków, do których nigdy nie odważyły się podejść. Ale wszystko wymyka się z pod kontroli. Najpopularniejsza dziewczyna w szkole pragnie zemsty na swoim byłym Julianie- najprzystojniejszym chłopaku w MacArthurze. Namawia Raye by jej w tym pomogła wykorzystując konto Elizabeth. Gdy Julian został pobity na imprezie i to z jej powodu wyjawia mu swoją tajemnice mówiąc mu że to ona była Elizabeth. Wkrótce potem zaczyna się spotykać z nim. Ella dowiadując się o tym zaczyna prześladować Raye w internecie...

Dostałam ją od mamy na święta Bożego Narodzenia. W pierwzej chwili myślałam, że ta książka nie będzie tak ciekawa jak te które dotąd czytałam .Ale szybko zmieniłam zdanie.   Brak fantazy i przesłodzonej miłości był dla mnie czymś nowym. Główna postać bardzo mi się spodobała. Szczególnie jej charakter. Książka idealna dla młodzieży. Facebook, szkolna elita i problemy nastolatków. Treść bardzo pouczająca a przy tym ciekawa. Daje 5,5/6.

3 komentarze:

  1. Zobaczymy, na razie mam doslownie GÓRĘ ksiązek do przeczytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. brak fantsy i przesłodzonej miłości?! :) hmmm... coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...