"Bogini oceanu"- Cast P.C.

Tytuł: "Bogini oceanu"
Autor: Cast P.C.
Wydawnictwo: Książnica
Ilość stron: 408













W dniu swych dwudziestych piątych urodzin Christine Canady wypowiada zaklęcie, które miało sprawić by w jej zyciu było więcej magii. Nastepnego dnia przygotowując się do wyjazdu spotyka piękną i tajemniczą kobietę, która znika tak szybko jak się pojawia. Potem sprzedawczyni bizuterii oddaje jej naszyjnik z bursztynem uważając, że może ją chronić przed złem, które pojawi się w życiu Christine.
Kiedy samolot rozbija się na morzu CC zaczyna tonąć. Ratuje ją syrena i zamienia się z nią ciałami. Gdy tylko Christine zaczyna rozumieć co się stało napada ją tryton- Sarpeton porządający jej. Uciekając od niego znajduje kobietę, którą wcześniej spotkała przy windzie. Okazuje się, że jest ona boginią ziemi- Gają, jak również matką syreny, z którą CC zamieniła się ciałem. Christine dostaje szanse być znowu człowiek chcąc uciec od Sarpetona. Wystarczy tylko, że znajdzie miłość na lądzie w czasach średniowiecznych. Nawet gdy przystojny rycerz przybywa jej na ratunek i ,w którym CC może znaleść głębsze uczucie, myśli ona tylko o jednym- by powrócić do oceanu i znów zanleźć się z trytonem o imieniu Dylan.

Świetna książka. Zdecydowanie się na niej nie zawiodłam. Niesamowita i magiczna. Ukazuje charakter i tryb życia ludzi w średniowieczu. Cast pisze o nienawiści, przyjaźni i miłości. Ciekawe wydarzenia i ciągłe niespodzianki sprawiły, że nie mogłam zmrużyć oka. Najbardziej podobała mi się postać głównej bohaterki. Współczesna kobieta musiała znieść dyskryminujące zachowanie mężczyzn w tamtych czasach i to z uśmiechem na twarzy. Były momenty, w których się śmiałam i te przy, których płakałam. Serdecznie polecam. Daje 6/6.

 
Seria składa się z:
Bogini oceanu | Bogini wiosny | Goddess of Light | Goddess of the Rose | Goddess of Love | Warrior Rising


16 komentarzy:

  1. Też musisz mi pożyczyć na następnym spotkaniu pamiętaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją koniecznie przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar przeczytać tą książkę, choć napisała ją pisarka, której książki nie specjalnie mi się podobają. Zapraszam do mnie na konkurs.
    www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planie się za nią zabrać, muszę poczekać tylko aż znajdzie się okazja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj kusisz, a czasu brak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu chodzi za mną ta książka, ale muszę poczekać aż przeczytam inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam tę książkę jakiś czas temu (piękna okładka...) i muszę znaleźć czas, by przeczytać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej autorki czytałam większość książek z serii ,,Dom nocy'' i bardzo mi się one podobały, dlatego chętnie poznam i "Bogini oceanu".

    OdpowiedzUsuń
  9. Możliwe, że po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam!
    http://ksiazki-alys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Już do dawna mnie interesuje, ale jakoś nie mogę zebrać sie na kupno ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam że te autorki mają na koncie jeszcze inną książkę poza sagą dom nocy .
    Domem Nocy byłam troszkę zawiedziona ale chętnie przeczytam tą książkę .

    OdpowiedzUsuń
  12. Być może ją przeczytam, bo bardzo lubię sagę "Dom nocy" tejże autorki. A pomysł na książkę, wydaje się ciekawy. ;)
    Dodałam Cię również do obserwowanych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli gdzieś na nią trafię to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam, ale nie przypadła mi do gustu tak bardzo jak tobie. Być może to wina stylu autorki, ponieważ żadna z ksiażek, które wyszły spod pióra pani Cast, mnie nie olśniła :-/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem szczerze ciekawa tej pozycji. Jak wpadnie mi w ręce to przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. johoho, cieszę się, że podoba Ci się ta książka ;DD

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...