"Spętani przez Bogów"- Josephine Angelini


Tytuł: "Spętani przez Bogów"
Autor: Josephine Angelini
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 400










Josephine Angelini splata grecką minotogię i licealną codzienność w niezwykłą, emocjonalną opowieśc o tragicznej miłości na miarę Romea i Julii.
Miłość, która jak miłość Heleny Trojańskiej może przynieść nieszczęście i krwawą wojnę.
Ich przeznaczeniem jest odwieczna nienawiśc
Ich pragnieniem- wieczna miłość.

Książka opowiada o dziewczynie- Helenie, która żywi bardzo silne uczucie, nienawiść, do Lucasa. I próbuje go zabić. Ale gdy ratują siebie nawzajem wyzbywają się nienawiści i zakochują się w sobie. Wtedy Lucas odkrywa przed nią tajemnicę. Mają odegrać tragiczną rolę w historii napisanej w starożytnej Grecji przez boginie zemsty. Nagle dla Heleny mają sens jej nocne wędrówki, z których wraca cała pokryta potem i krwią.
Jak tylko zobaczyłam tą książkę odrazu chciałam ją mieć, ale po kupnie stała u mnie na szafce cały tydzień nietknięta i to wszystko przez to że zobaczyłam narracje. Nienawidze gdy ktoś z zewnątrz opowiada a nie bohater. Ale zdarzyło mi się tak, że miałam cały dzień wolny i z niechcenia sięgnęłam po ta książkę. Nie mogłam się od niej oderwać. Lubię mitologię( a kto z resztą nie lubi) i dlatego ta książka bardzo mnie wciągnęła. Fabuła bardzo zagmatwana. W pewnych momentach nie wiedziałam o co chodzi i musiałam czytać niektóre fragmenty po kilka razy. Jestem raczej zwolenniczką szczęsliwych zakończeń a to dla Lucasa i Heleny raczej takie nie było. Dzięki tej książce później nie miałam problemów z mitologią w szkole. Daje 4/6.

 
Seria składa się z:
Spętani przez bogów | Wędrówka przez sen | Ilium


6 komentarzy:

  1. Jeżeli dzięki tej książce miałaś ułatwioną sprawe z mitologią to przeczytaj cykl Perciego Jacksona to Ci ułatwi mitologię jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zawiodłam na tej książce, nie znalazłam w niej nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cykl Cast też może pomóc choć nie wiem czy nie zagmatwa jej przeredagowanie znanych mitów :) Ale postaci i imiona się zakodują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mitologię, zwłaszcza grecką. Z przyjemnością sięgnę po tę książkę (o ile zdobędę tę pozycję i zyskam odrobinę wolnego czasu).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na ilium

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...