"Paranormalność"- Kiersten White

Tytuł: "Paranormalność"
Autor: Kiersten White
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 320













Paranormalność opowiada o dziewczynie- Evie, która pracuje dla Międzynarodowej Agencji Nadzoru nad Istotami Paranormalnymi. Na co dzień żyje wśród elfów, gremlinów, wampirów i innych. Jej życie zmienia się gdy do Agencji włamuje się tajemniczy Wodny Chłopiec. Evie odwiedza Lenda w jego pokoju, gdzie został uwięziony. Powoli się w nim zakochuje. Okazuje się, że chłopak chciał zdobyć informacje na temat czegoś co zabija paranormalnych. Gdy do Agencji dostaje się dziewczyna, która jednym dotykiem zabija wszystkie istoty Evie wraz z Lendem udaje się uciec do domu Lenda. Tam dostaje szanse na lepsze i normalniejsze życie.

Książka odrazu mnie wciągnęła. Evie wzbudzi chyba w każdym sympatie. Zabawna i uwielbiająca kolor różowy dziewczyna. Wiele razy śmiałam się czytając i to wszystko przez humor jej i Lenda. Lend jest za to cudownym, uroczym i w niektórych momentach dość wstydliwym chłopakiem. Poprostu zakochałam się w tej książce. Jedyne co mnie denerwowało to Reth- elf. Pojawiał się w najbardziej nieoczekiwanym momencie i w końcu miałam go po dziurki w nosie. Daje zdecydowanie 6/6.

Seria składa się z:
Paranormalność | Normalne marzenia | Endlessly


5 komentarzy:

  1. Jak sie spotkamy to mi pożyczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, długa recenzja!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i naprawde miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam nie słyszałam. Świetna recenzja po niej na pewno przeczytam. Miło tu u ciebie. Dodam cię do obserwowanych. Zapraszam do mnie i proszę o komentarze, dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja to wyczekiwałam tylko tych chwil z Rethem ;p najbardziej mi się spodobał...oj zatańczyłabym zatańczyła...serce też oddała :D POLECAM

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...