"Córka żywiołu"- Leigh Fallon

Tytuł: "Córka żywiołu"
Autor: Leigh Fallon
Wydawnictwo: Galeria Książki
Ilość stron: 316













Książka opowiada o Megan Rosenberg, która przeprowadziła się z ojcem do Irlandii, do Kinsale. Już od pierwszego dnia śledził ją kruk i patrzył się na nią tajemniczy Adam DeRis. Spotyka go na każdym kroku i zakochuje się w nim. Dzień po tym jak Adam wyznaje jej, że nie potrafi przestać o niej myśleć, Megan dowiaduje się o tajemnicy rodziny DeRisów. Okazało się, że jej blizna po wypadku mamy nie jest zwykłą blizną. Adam, Aine i Rian mają taką samą. Oznacza to, że Megan różnież włada jednym z  żywiołów- powietrzem.

Książka jest cudowna. Dostałam ją na święta i przeczytałam przez noc. Bardzo mnie wciągnęła. Powieść podobna do "Spętani przez Bogów" tylko, że znacznie lepsza. Relacja między Megan i Adamem bardzo mnie ciekawiła. Ale tak samo jak w "Spętani przez Bogów" okazało się, że "nie mogą być razem". Jeśli ktoś przeczyta tą książkę napewno zauważy pewną mieszanke powieści (jest fragment podobny do "Zmierzchu" i "Naznaczonej" oraz wymienionej już przeze mnie książki). Choć treść nie jest za bardzo orginalna daje 5,5/6.

1 komentarz:

  1. O nie czytałam jeszcze, ale może sięgnę. Żywioły, kruk i okładka mogą mnie do niej przekonać :) A seria Cast "Weswanie bogini" też mi się podoba, jak sama pewnie zauważyłaś na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...